نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 24 فروردين 1397
ساعت 21:49

رئیس Xbox، امتیازات بالای God of War را به سونی تبریک گفت

4 از 5

طبق معمول، فیل اسپنسر رقابت را دوستانه نگه می‌دارد

نمرات نسخه‌ی جدید سری God of War منتشر شده و یکی از کسانی که موفقیت آن را به سونی تبریک گفته رئیس بخش تفریحات کمپانی رقیب سونی، یعنی مایکروسافت است. رئیس Xbox، آقای فیل اسپنسر، به استودیوی Santa Monica و رهبر استودیو‌های بین‌المللی سونی، آقای Shuhei Yoshida، به خاطر نمرات بالای بازی و عرضه‌ی نزدیک آن تبریک گفت.

ایشان طی توییتی اذعان داشت:

ظاهراً مقدمه‌ی ویژه‌ای برای این سری است. کارتان عالی بود.

آقای یوشیدا نیز در جواب از ایشان قدردانی کرد.

تحسین آقای اسپنسر از سونی چیز جدیدی نیست و ایشان همیشه هنگام عرضه‌ی عناوین مهم و هیجان‌انگیز، این کار را انجام می‌دهد. این ابراز احساسات او واقعی به‌نظر می‌رسند و صبحت‌های گرم فرد مهمی مثل او درمورد این رقابت، دلگرم کننده هستند. با وجود رقابت سخت بین سونی و مایکروسافت، کارکنان این دو کمپانی انسان‌های عادی هستند که مثل ما از بازی کردن لذت می‌برند. به قول آقای اسپسنر، جنگ‌های کنسولی هیچ ثمره‌ای ندارند.

سایت گیم‌اسپات به نسخه‌ی جدید خدای جنگ نمره‌ی 9 را اعطا کرده. به گفته‌ی منتقد این سایت، آقای Peter Brown:

God of War دیگر یک بازی اکشن کهنه نیست. با این ریبوت، با اعتماد به نفس قصد پیمودن راه جدیدی را دارد که خوشبختانه می‌تواند در آینده به ماجراجویی‌های مهیج دیگری منتهی شود.

میانگین امتیازات نسخه‌ی جدید خدای جنگ هم‌اکنون در سایت متاکریتیک، 95 است و این بازی در تاریخ 31 فروردین، انحصاراً برای PS4 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.