نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 11 خرداد 1397
ساعت 19:22

سخنان کارگردان God of War درباره‌ی باس‌فایت‌های بازی

5 از 5

کوری بارلوگ کسانی که خواهان باس‌‍فایت‌های بیشتری هستند را حریص خواند

نسخه‌ی آخر خدای جنگ بازی فوق‌العاده‌ایست اما از بعضی لحاظ در مقایسه با نسخه‌های قبلی عقب است؛ بسیاری از باس‌های بازی ایراد گرفته‌اند. با وجود حضور تعداد مناسبی از آن‌ها در این نسخه، در مقایسه با عناوین قبلی تعداد و تنوع کمتری دارند. طی مصاحبه‌ی جدید آقای کوری بارلوگ، کارگردان بازی، افشا کرد که در ابتدا قرار بود باس‌های بیشتری در بازی حضور داشته باشند:

مجبور شدم چندین باس را از بازی حذف کنم چون حدود 15 الی 20 نفر روی هر باس کار می‌کردند و [ساخت] هرکدام یک تا دو سال طول می‌کشید. این این موضوع چیزیست که خیلی‌ها دست‌کم می‌گیرند [و می‌گویند:] " تعداد باس‌های بازی کافی نیستند!". باید بگویم که شما کمی حریص هستید، چون با اینکه خودم هم علاقه‌ به داشتن ده باس دیگر داشتم، ممکن بود ساخت بازی بیست سال طول بکشد!

ظاهراً در بازی نهایی نیز نشانه‌هایی از این باس‌های حذف شده وجود دارد...

یک سری تئوری وجود دارد، مردم بعضی از شخصیت‌ها نگاه می‌کنند و می‌گویند: "این شخصیت کیست؟ چرا در Helheim مجسمه‌ی یه پرنده‌ی غول‌پیکر وجود دارد؟" و با خود فکر می‌کنند که چرا ما این همه زمان و انرژی سر آن‌ها گذاشته‌ایم. شاید بخاطر این است که یک زمانی همچنین باس غول‌پیکری واقعا وجود داشته است.

به گفته‌ی آقای بارلوگ، زمان و هزینه تنها دلیل حذف این باس‌ها نبوده، بلکه تا حدودی انتخاب عمدی خودشان به منظور خطی کردن بازی و تمرکز بیشتر روی داستان، شخصیت‌ها و نمایش بی‌وقفه‌ی بازی بود.

خدای جنگ به طور انحصاری روی PS4 موجود است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.