نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 خرداد 1397
ساعت 08:30

بازی God of War هنوز یک مورد مخفی دارد که توسط هیچ‌کس پیدا نشده است

4.22 از 5

کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War، از یک مورد مخفی در این بازی صحبت کرده که هنوز هیچ کس آن را کشف نکرده است.

به شهادت اکثر طرفداران و بازیکنان بازی God of War، جدیدترین ماجراجویی اکشن-حماسی سونی و استودیو سانتا مونیکا برای پلی‌استیشن ۴، مملو از محتویات و فعالیت‌های پراکنده درون بازی بوده است؛ محتواهایی از آیتم‌ها و پازل‌های کوچک و مرموز گرفته تا جستجو و کاوش برای پیدا کردن گنجینه‌های مخفی و پازلی در نقشه نسخه Collector بازی، از جمله انبوهی از محتواهای سرگرم‌کننده بازی هستند. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که کشف و حل این گونه محتواها، قطعا برای بازیکنان هیجان‌انگیز بوده است، کوری بارلوگ کارگردان بازی گاد آو وار اخیرا به یک نکته اشاره کرده، و اینکه در بازی هنوز یک چیز مخفی وجود دارد که هنوز توسط هیچ کسی کشف نشده است.

این اظهار نظر بارلوگ، اخیرا در جریان مصاحبه او با GamingBolt مطرح شده بود و کارگردان بازی God of War، درحال صحبت پیرامون همه چیزهای مخفی در بازی بود که بازیکنان تاکنون موفق به کشف آن‌ها شده بودند. او در بخشی از صحبت‌های خود، در یک جا به این حقیقت اشاره کرد که فکر می‌کند هنوز یک مورد مخفی برای کشف شدن توسط بازیکنان باقی مانده باشد.

من هنوز فکر می‌کنم که یک چیز دیگر نیز هست که هنوز هیچ کسی موفق به پیدا کردن آن نشده است. درواقع در مورد این یک چیز مطمئن هستم، چون تاکنون گزارشی پیرامون آن ندیده‌ام.

صحبت‌های بارلوگ گرچه پیرامون همه موارد مخفی در بازی بود و ممکن است هنوز هم موارد مخفی کشف نشده وجود داشته باشد، ولی او درباره این یک مورد کاملا مطمئن است که هنوز کسی آن را ندیده است. او البته نخواسته که جزئیات بیشتری هم درباره این مورد مخفی بگوید.

البته من مایل نیستم به شما بگویم که این یک چیز دقیقا چه چیزی هست ... به نظر می رسد مثل این است که بازیکنان بتوانند همه جایگزین‌ها را جمع‌آوری کنند. نه یک شخص، بلکه همه به طور جمعی.

یک نکته جالب پیرامون صحبت‌های او، بارلوگ در یک بخش از صحبت‌های پیرامون این یک مورد مخفی کشف نشده در گاد آو وار، در جایی به یک مورد مخفی دیگر یعنی «رویداد خلع‌سلاح هسته‌ای»اشاره کرد که در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain کشف شد؛ این مورد البته فقط زمانی کشف گردید که یک گلیچ و باگ نرم‌افزاری در بازی پیدا شد. اگر این اشاره بارلوگ را به حساب بیاوریم، این مورد کاملا محتمل است که مورد مخفی ذکر شده گاد آو وار توسط کارگردان، طوری طراحی شده باشد که درنهایت به شکل عادی و مشابه بقیه آیتم های مخفی کشف نشود؛ برای مثال وقتی که تمامی بازیکنان موفق به دستیابی به یک هدف مشخص در گاد آو وار شوند - مثل MGS5 که طرفداران همه سلاح‌های هسته‌ای را از سرورهای این عنوان اکشن-مخفی‌کاری از بین بردند - این مورد مخفی هم به شکلی مشابه در گاد آو وار کشف شود.

با در نظر گرفتن این پیش‌فرض‌ها، شنیدن این خبر که هنوز هم God of War میزبان اسرار کشف نشده است جای استقبال دارد و می‌تواند به بازیکنان، دلیل دیگری برای دنبال کردن مجدد ماجراجویی کریتوس و آترئوس در دنیای نورس بدهد. لازم به ذکر است که هنوز بسیاری از طرفداران، امیدوار به انتشار آپدیتی برای اضافه شدن ماد New Game Plus به بازی هستند تا با حفظ پیشرفت‌ها و مهارت‌های کسب شده در بازی اول، حالا با درجه سختی بیشتری توانایی‌های خودشان را آزمایش کنند. گذشته از این موضوع، طرفداران و بازیکنان حالا که کارگردان بازی از یک مورد مخفی و کشف نشده صحبت کرده، یک دلیل تایید شده برای برگشتن به دنیای نورس دارند.

بازی خدای جنگ، در تاریخ ۳۱ فروردین امسال تحت پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه گردید که در نقد و بررسی بازی‌مگ از God of War، امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را نیز دریافت کرد.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1397
    نظرها: 97
    تشکر: 62
    تشکرشده: 84
    کنسول‌های بازی:

    من فهمیدمgringrin
    وقتی مرحله ی اخر میخواستی بری بالای کوه خاکستر هارو پخش کنی,به جاش برگرد سمت خونت که می بینی یه باس فایت میاد و اون کسی نیست جز...
    برید خودتون ببینید:wacky::wacky::wacky::wacky::wacky:

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط EliyaKinggames1925_9 ویرایش شد
    ‏مهمان و ‏EliyaKinggames1925_9 از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.