نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 خرداد 1397
ساعت 09:30

بانجی خبر از شروع همکاری با شرکت تکنولوژی چینی NetEase داد

0 از 5

شرکت Bungie به تازگی و برای گسترش محصولات و ساخت سری بازی های جدید، با شرکت چینی NetEase قرارداد همکاری امضا کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازنده سری بازی‌های Destiny یعنی کمپانی بازی‌سازی Bungie، به تازگی در یک حرکت بحث‌برانگیز و خبرساز که شاید تا مدت‌ها باعث تعجب طرفدارانش شود، اعلام کرده که با شرکت تکنولوژی چینی NetEase قرارداد همکاری امضا کرده است. NetEase درواقع یکی از غول‌های تکنولوژی چینی، و از محبوب‌ترین سرویس‌دهندگان آنلاین آن کشور به حساب می‌آید.

براساس این گزارش، به نظر هدف اصلی شرکت بانجی برای شروع همکاری با شرکت چینی، آوردن چندین سری بازی جدید به دنیای گیمینگ بوده است. لازم به ذکر است که این خبر البته به این معنا نیست که بانجی، عناوین و بازی‌های کنونی خودش را فراموش کند و در این گزارش، به این موضوع هم اشاره شده که این شرکت همچنان به همکاری با شرکت اکتیویژن برای پشتیبانی از بازی‌های Destiny و Destiny 2 ادامه خواهد داد. گفتنی است که پیش از این نیز در بازی‌مگ مطالعه کردید که این شرکت، قصد دارد تا در چند روز آینده و در جریان یک رویداد لایواستریم، از برنامه‌های سازندگان برای سال دوم بازی Destiny 2 با طرفداران صحبت کنند.

همچنین پیرامون این قرارداد همکاری میان دو شرکت، ویلیام دینگ، مدیرکل و رئیس شرکت NetEase نیز پیرامون این رویداد چنین گفته است:

دو شرکت Bungie و NetEase، حامل یک دیدگاه و جاه‌طلبی کاملا مشترک، یعنی ارائه برترین تجربه‌های سرگرم‌کننده به میلیون‌ها بازیکن در سراسر دنیا هستند. ما واقعا به خاطر این قرارداد همکاری با بانجی هیجان‌زده هستیم؛ درحالی که حالا آن‌ها از یک شرکت یک محصولی تبدیل به یک توسعه‌دهنده و استودیو سرگرمی‌ساز جهانی و چند محصولی می‌شوند.

در این زمینه بانجی نیز در جریان یک پست در وبلاگ رسمی خود، پیرامون این رویداد چنین توضیح داده است:

هدف بلند مدت درباره این قرارداد، این است که بانجی به یک شرکت سرگرمی بزرگ با پشتیبانی همزمان چندین محصول تبدیل شود. با کمک‌های NetEase، بانجی می‌تواند این رویا را به واقعیت تبدیل کند. این شرکت تکنولوژی چینی در پشتیبانی و کمک به تیم‌های داخلی ما برای جان بخشیدن به جاه‌طلبی‌های جدید بانجی همکاری خواهد کرد.

به طور حتم این قرارداد باعث پیدایش سوال های زیادی نیز خواهد شد؛ از جمله اینکه چه سرنوشتی در انتظار همکاری بلندمدت و آینده این کمپانی با Activision در انتظار خواهد بود. و شاید سوال مهم تر این است، که محصولات و سری‌های جدیدی که بانجی با کمک NetEase خواهد ساخت چه محصولاتی هستند. درحال حاضر، پاسخی برای هیچ کدام از این سوال‌ها وجود ندارد و فقط با گذر زمان، می‌توان از نتایج عملی همکاری این دو کمپانی مطلع شد.

گفتنی است که جدیدترین محصول شرکت بانجی، بازی Destiny 2 است که در سپتامبر سال گذشته (۱۵ شهریور ۹۶) به شکل رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه گردید. نسخه PC این بازی نیز حدود یک ماه بعد منتشر شد و در مجموع موفق به دریافت بازخوردهای نسبتا خوبی هم از جانب منتقدان شده است. این کمپانی از آن زمان تاکنون به شکلی منظم اقدام به ارائه محتواها و آپدیت‌های جدید برای این بازی کرده و با توجه به خبر اخیر، قصد دارد همچنان این روند را برای سال دوم هم ادامه دهد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.