نویسنده: مهدی افتخاری دوشنبه، 01 مرداد 1397
ساعت 10:12

عنوان Crackdown 3 دوباره به تاخیر نمی‌افتد

0 از 5

مایکروسافت قصد ندارد دوباره Crackdown 3 را به تاخیر بیندازد.

می‌توان Crackdown 3 را به عنوان The Last Guardian تشبیه کرد؛ هر دوی آن‌ها چندین بار به تاخیر افتادند، اما The Last Guardian بالاخره منتشر شد. اوضاع Crackdown 3 آنقدر بد است که برخی از بازیکنان عقیده دارند باید تا سال 2028 برای عرضه شدن آن انتظار بکشیم. اما گزارشات اخیر حاکی از این است که مایکروسافت نمی‌خواهد بیشتر از این ضرر کند، چرا که مطمئنا از زمان معرفی بازی تا به امروز، این کمپانی پول فراوانی را از دست داده است.

این عنوان برای اولین بار در سال 2013 به نمایش گذاشته شد و از آن زمان چندین بار به تاخیر افتاد. این باعث شد بسیاری از افراد به این نتیجه برسند که Crackdown 3 کنسل شده است. حتی جدیدا تعدادی از خبرنگاران از به وجود آمدن مشکلاتی در پروسه ساخت بازی خبر داده‌اند. در هر صورت، تاریخ عرضه‌ای که برای عنوان Crackdown 3 مشخص شده، فوریه سال بعد، یعنی بهمن 1397 است؛ و بر اساس اطلاعات جدیدی، مایکروسافت دیگر نمی‌خواهد این تاریخ را تغییر دهد. طبق گزارشی که از سایت Eurogamer به دست آمده، مایکروسافت این عنوان اکشن جهان باز را به هیچ وجه دوباره به تاخیر نخواهد انداخت.

می‌توان از این خبر دو برداشت کرد؛ یا اینکه بازی تا ماه فوریه آماده نمی‌شود و مایکروسافت به کل آن را فراموش خواهد کرد، یا اینکه با وجود مشکلاتی که گریبان مایکروسافت را گرفته، بازی در همین تاریخ به بازار عرضه خواهد شد. خبر خوب این است که دیگر تاخیری وجود ندارد. خبر بد این است که اگر Crackdown 3 در تاریخ تعیین شده منتشر شود، شاید نتواند انتظارات طرفداران را برآورده کند.

اگر می‌خوهید بدانید که واقعا باید منتظر این عنوان بود یا خیر، می‌توانید مقاله آیا منتظر Crackdown 3 بمانیم را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.