نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 مرداد 1397
ساعت 13:00

بازی Death Stranding احتمالا برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود

0 از 5

به گفته یک تحلیلگر صنعت گیم، سونی احتمالا بازی Death Stranding را به عنوان یکی از عناوین زمان عرضه پلی‌استیشن 5 درنظر گرفته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ احتمالا بسیاری از طرفداران شخصیت افسانه‌ای صنعت گیم یعنی هیدئو کوجیما، شدیدا منتظر شنیدن خبرهای بیشتر درباره اولین بازی این کارگردان یعنی Death Stranding پس از خروج از کونامی هستند. در زمینه این بازی، گمانه‌زنی‌ها بسیار زیاد بوده ولی اگر تحلیل اخیر «مایکل پکتر» درست از آب در بیاید، بازیکنان باید تا سال ۲۰۲۰ برای عرضه بازی صبر کنند.

مایکل پکتر، تحلیلگر شناخته‌شده صنعت گیم که با صحبت‌های بعضا جنجالی خودش هم شناخته می‌شود، معتقد است که سونی به احتمال زیاد Death Stranding را به عنوان یک بازی «بین نسلی» در نظر گرفته، که قرار است هم برای پلی‌استیشن 4 و هم پلی‌استیشن 5 عرضه شود. از دید او، در واقع این بازی یکی از عناوین «روز عرضه» برای کنسول نسل بعدی سونی خواهد بود. در تحلیل‌های قبلی پکتر پیرامون تاریخ عرضه پلی‌استیشن 5، این زمان برای اواخر سال ۲۰۱۹ و اوایل ۲۰۲۰ تخمین زده شده بود.

در زمینه تاریخ عرضه نسل بعدی کنسول‌های سونی، فقط پکتر نیست که معتقد است سونی حداکثر تا سال ۲۰۲۰ وارد نسل نهم کنسول‌ها می‌شود؛ به طور کلی بسیاری از تحلیلگران مطرح دیگر نیز همین پیش‌بینی را داشته‌اند و در صورتی که این تحلیل‌ها درست باشد، بعید نیست که شاهد عرضه هر دو ورژن نسل هشتمی و نسل نهمی بازی «دث استرندینگ» در سال ۲۰۲۰ باشیم.

در این زمینه گفتنی است که سونی قبل از این هم سابقه عرضه بازی به شکل «بین نسلی» را داشته، و خصوصا در زمان جابجایی میان PS3 و Ps4، بسیاری از بازی‌سازان عناوین خود را برای هر دو پلتفرم عرضه کردند و به این ترتیب، درصورتی که حتی این تحلیل پکتر درست هم باشد، احتمالا دارندگان پلی‌استیشن 4 نباید نگران دسترسی به این بازی روی پلتفرم فعلی خودشان باشند.

در هر صورت، این تحلیل‌ها با تایید یا رد سونی مواجه نشده و آخرین خبری که در این زمینه وجود دارد، این است که بازی Death Stranding احتمالا در سال ۲۰۱۹ و به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1396
    نظرها: 23
    تشکر: 23
    تشکرشده: 17
    کنسول‌های بازی:

    کراس جن بودنش که تقریبا بدیهیه :دی در واقع هر بازی از امسال تا عرضه‌ی احتمالی پلی ‌استیشن 5 تو سال 2020 بیاد ریمستر میشه:D

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.