نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 مرداد 1397
ساعت 09:00

بازی Marvel’s Spider-Man گلد شد

0 از 5

اینسامنیاک گیمز رسما اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Spider-Man سرانجام به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی روند ساخت یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری PS4 در سال جاری، یعنی بازی جهان‌باز و اکشن-ماجراجویی Marvel’s Spider-Man تکمیل شده است. این خبر که توسط Insomniac Games منتشر شده، نشان می‌دهد که این استودیو در فاصله بیش از یک ماه مانده به عرضه، سیکل توسعه نرم‌افزاری بازی را به پایان رسانده و اصطلاحا آن را «گلد» کرده است. این بازی حالا در اختیار سونی برای تولید انبوه و توزیع قرار می‌گیرد و استودیو تا زمان عرضه نهایی، همچنان به کار روی بازی و ساخت پچ و فیکس‌های احتمالی ادامه می‌دهد، تا احتمالا به عنوان «آپدیت روز اول» عرضه شود. اینسامنیاک در این زمینه در حساب توییتری خود نوشته است:

ما مفتخریم که اعلام کنیم بازی Spider-Man حالا برای عرضه در ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) GOLD شده است. با تشکر از پلی‌استیشن و مارول گیمز که ما را در ساخت این ماجراجویی اورجینال مرد عنکبوتی پشتیبانی کردند.

سونی در چند رویداد اخیر E3، از این بازی نمایش‌هایی داشته که اتفاقا هر مرتبه نیز بازی با استقبال بالایی مواجه بوده است. در گیم‌پلی دموهای قابل بازی اخیری هم که به شکل اختصاصی تهیه شده بود، منتقدین این عنوان را در مجموع یک بازی زیبا، جذاب و با محیطی جهان‌باز و پرجزئیات دیدند. پرتاب تار عنکبوت به ساختمان‌ها در شهر نیویورک و گردش در این شهر از طریق اسپایدر من، و مبارزات جذاب نیز از دیگر نقاط قوتی بوده که از دید منتقدین پنهان نمانده است.

در زمینه مبارزات، Dylan Siegler یکی از منتقدین که به تجربه بازی پرداخته گفته که «واقعا چیز زیادی وجود ندارد که از یک بازی اکشن بخواهید و در اسپایدر-من وجود نداشته باشد ... مبارزات به شکلی سریع، پویا و روان، و همچنین منحصر به فرد برای این بازی است.» مهارت‌ها و قابلیت‌های متنوعی نیز برای اسپایدر-من وجود خواهد داشت که باعث می‌شود بازیکن، بتواند انواع مختلفی از استراتژی‌ها را برای مقابله با دشمنان پیاده کند.

به هر شکل، این بازی تاکنون در نمایش‌های مختلفی که داشته امیدواری‌های زیادی در میان طرفداران ایجاد کرده، و باید دید که بازیکنان پس از دسترسی به بازی روی پلی‌استیشن 4 در روز ۱۶ شهریور، چه بازخوردهایی نسبت به آن خواهند داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.