نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 مرداد 1397
ساعت 09:00

گیم‌پلی ویدیو جدیدی از Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

5 از 5

اخیرا ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Assassin’s Creed Odyssey با محوریت مبارزات از راه دور منتشر شده، که شامل چند ویژگی جدید است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های «اساسینز کرید» امسال هم به بازار گیم بر می‌گردد و قرار است بازی Assassin’s Creed Odyssey، این سری را به شکل کامل در دسته بازی‌های RPG یا نقش‌آفرینی قرار دهد. روندی که این بازی دنبال می‌کند، پروسه‌ای است که از بازی Origins شروع شد که تغییرات زیادی را نسبت به بازی‌های قبلی معرفی کرد. بازی «اودیسه» قرار است در همه زمینه‌ها، از جمله بخش مبارزات بازی نیز همه چیز را چند سح جلوتر از بازی «اوریجینز» ببرد.

به طور کلی، «اودیسه» در زمینه مبارزات نیز گرچه پایه‌های کار را از «اوریجینز» وام گرفته، ولی قرار است ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه کند. در این بازی یکی از سه روش کلی مبارزاتی که وجود دارد، «مبارزات از راه دور» و برای مثال استفاده از تیر و کمان برای از بین بردن دشمنان است. اخیرا یک کانال یوتیوبی، یک گیم‌پلی ویدیو جدید از نحوه مبارزات از راه دور بازی را منتشر کرده است. این ویدیو که در ادامه نیز مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهد که بازی جدید Odyssey ویژگی‌های جدید نسبتا زیادی را در این قبیل مبارزات به همراه دارد.

 

 

شاید اولین ویژگی جدید، این است که حالا بازیکنان قابلیتی برای تیراندازی به دشمنان از پشت دیوار خواهند داشت. البته قطعا این احتمال وجود دارد که این توانایی، در قالب Skill بوده و حتما بایستی اول آزاد وس سپس قابل استفاده شود؛ ویژگی که در بازی قبل به شکل یک Skill tree کامل در بازی وارد شد و بازیکن از طریق پیشرفت در بازی قادر به تهیه مهارت‌های موجود می‌شد. پس احتمالا چنین قابلیتی از ابتدای بازی وجود نخواهد داشت.

در این بازی حالا امکان Craft کردن چندین تیر مختلف برای کمان وجود دارد که در این بین، تیرهای سمی و تیرهای stun کننده (و حتی تیرهای آتشی) روش‌های جدیدی برای حمله از راه دور محسوب می‌شوند؛ به علاوه نوع جدیدی از تیرها نیز وجود دارند که بسیار سریع‌تر و قدرتمندتر هستند و Death Arrows نام دارند. همچنین بیشتر کمان‌های بازی قبلی از جمله کمان‌های Predator نیز در بازی وجود دارد و بازیکن امکان ارتقا سطح تیرها را نیز خواهد داشت.

بازی Assassin's Creed: Odyssey در 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.