نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 مرداد 1397
ساعت 13:00

Fallout 76 روی PC از طریق استیم عرضه نمی‌شود

0 از 5

کمپانی Bethesda اخیرا اعلام کرده که قصد دارد نسخه PC بازی Fallout 76 را به شکل انحصاری از طریق وب‌سایت خودش توزیع کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی «فال‌اوت 76» یکی از موردانتظارترین و بزرگ ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ خواهد بود که قرار است در ادامه این سال، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود. اخیرا ولی بتزدا اعلام کرده که ورژن PC این بازی، قرار نیست از طریق بزرگ ترین فروشگاه توزیع دیجیتال بازی‌های PC عرضه شود. صحبت‌های جدید که توسط یک نماینده Bethesda در مصاحبه با PC Gamer عنوان شده، اشاره می‌کند که این بازی به جای عرضه در فروشگاه Steam، به شکل انحصاری از طریق وب‌سایت خود شرکت قابل دریافت خواهد شد. او در این زمینه گفت:

ورژن PC بازی Fallout 76 هم نسخه B.E.T.A و هم عرضه نهایی بازی از طریق وب‌سایت Bethesda.net در دسترس قرار می‌گیرد و نه از طریق Steam.

در این زمینه، پیت هاینس نیز در یک توییت گفته که این بازی «به شکل انحصاری از Bethesda.net قابل دریافت است.»

تصمیم تازه بتزدا برای عرضه Fallout 76 از طریق شبکه توزیع اختصاصی خودشان، درنهایت باعث می‌شود که این کمپانی از پرداخت سهم به مالک پلتفرم استیم یعنی Valve جلوگیری کند. با این حال، این یک تصمیم قابل توجه نیز هست و باید گفت که بسیاری از بازی‌های قبلی سری Fallout در PC از طریق فروشگاه Valve عرضه می‌شوند. همچنین یک تجربه قبلی نیز وجود داشته، و پیش از این نیز درحالی که نسخه PC بازی Fallout Shelter ابتدا «به شکل انحصاری» از طریق Bethesda.net عرضه می‌شد، ولی در آینده این بازی به فروشگاه Steam نیز راه پیدا کرد.

پیرامون نسخه بتای بازی Fallout 76 نیز این دوره در ماه اکتبر (مهر - آبان) شروع خواهد شد؛ در این زمینه نیز تاریخ دقیق شروع دوره بتا برای هر سه پلتفرم PS4، Xbox One و PC اعلام نشده است. یک گزارش نیز اخیرا درباره نسخه بتای بازی، اشاره می‌کند که این نسخه درواقع نسخه کاملی از بازی خواهد بود که پیشرفت‌های حاصل شده در این دوره، قابل انتقال به بازی عرضه نهایی نیز خواهد بود.

بازی Fallout 76 قرار است در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. این عنوان برخلاف همه بازی‌های قبلی این سری نقش‌آفرینی، نیازمند ارتباط دائمی اینترنتی و همچنین بیشتر متمرکز روی گیم‌پلی چندنفره خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.