نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 مرداد 1397
ساعت 13:00

یوبی‌سافت دو بازی در صف عرضه برای سوییچ را مشخص کرد

0 از 5

یوبی‌سافت به تازگی عرضه بازی Child of Light و Valiant Hearts: The Great War را برای نینتندو سوییچ تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرده که به زودی دو بازی Child of Light و Valiant Hearts: The Great War را برای پلتفرم نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد کرد. این دو عنوان هنری، اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شدند که در نقدها نیز بازخوردهای خوبی از منتقدین دریافت کردند. در کنار این خبر، کارگردان بازی Child of Light نیز به شکلی نسخه دوم از این بازی را نیز تایید کرده است.

یوبی‌سافت این خبر را اخیرا و از طریق وبلاگ رسمی خود منتشر کرده و تایید کرده که این دو بازی، با فاصله حدودا یک ماهه از یکدیگر به نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند. بر این اساس، بازی Child of Light ابتدا در ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) و در ادامه بازی Valiant Hearts: The Great نیز در ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلتفرم هیبریدی نینتندو منتشر می‌شوند.

پیرامون بازی Child of Light در سوییچ، یوبی‌سافت گفته که این بازی به شکل دو نفره نیز قابل تجربه است و در حالی که یک بازیکن کنترل شخصیت اصلی Aurora را بر عهده دارد، بازیکن دوم نیز می‌تواند همراه پروانه‌ای او یعنی Igniculus را از طریق کنترلر جوی-کان هدایت کند. در زمینه بازی Valiant Hearts، این عنوان روی سوییچ به شکل کامل قابل بازی با کنترل‌های تاچ است. به گفته یوبی‌سافت، این کار باعث شده تا «بازیکنان بتوانند با شخصیت‌ها و دنیای بازی به شکلی که قبلا هرگز امکانش نبوده تعامل داشته باشند.» به علاوه، خریداران این نسخه بازی در سوییچ یک کامیک بوک تعاملی به نام Valiant Hearts: Dogs of War هم دریافت خواهند کرد. این کامیک بوک متمرکز روی شخصیت Walt و خواهرش Cassie است که حامل پیام مهمی هستند و به سربازان در جنگ جهانی اول کمک می‌کنند.

جدای از این گزارش، کارگردان بازی Child of Light یعنی Patrick Plourde نیز بعد از این از حساب رسمی توییتری خود استفاده کرده، و اشاره‌ای نامحسوس به بازی Child Of Light II داشته است. این توییت که شامل جمله «به خاطر بی‌خبری طولانی متاسفیم» بود، شامل تصویری از بازی اول در نینتندو سوییچ است که با نگاهی دقیق‌تر، می‌توان سندی را هم در تایید وجود بازی Child Of Light II مشاهده کرد. به هر ترتیب، این خبر خوبی برای طرفداران بازی اول است و آن‌ها باید تنها صبر کرده و منتظر خبرهای رسمی توسط یوبی‌سافت باشند. در این زمینه، خود Plourde توییت دیگری هم ارسال کرده و گفته که «طرفداران منتظر اطلاعات جدید از پروژه‌هاب جذاب دنیای Child of Light باشند».

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.