نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 مرداد 1397
ساعت 16:00

کارگردان Assassin’s Creed Odyssey اطلاعات زیادی از بازی را فاش کرد

0 از 5

اسکات فیلیپس، اخیرا در جریان مصاحبه‌ای جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Odyssey را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی اسکات فیلیپس، کارگردان بازی شدیدا مورد انتظار Assassin’s Creed Odyssey مصاحبه مفصلی با وب‌سایت Game Informer انجام داده و در طی آن، جزئیات زیادی از این بازی را فاش کرده است. یکی از مهم‌ترین سوال‌ها از او، پیرامون این مسئله بود که آیا بازی «اودیسه» شامل یک بخش «بتل رویال» نیز هست یا خیر؟ که پاسخ فیلیپس در این مورد منفی بود. او همچنین وجود بخش چندنفره آنلاین را نیز به کلی در این بازی تکذیب کرده است.

وجود بخش چندنفره آنلاین در این سری، اولین بار به سال ۲۰۱۰ و بازی Assassin's Creed: Brotherhood بر می‌گردد که یوبی‌سافت در چند بازی آخر این سری، به کلی چنین بخشی را حذف کرده و این روند در بازی اودیسه نیز ادامه پیدا می‌کند. به گفته فیلیپس، او می‌خواسته که همه اعضای تیم توسعه روی ساخت بهترین بازی ممکن متحد شوند، و در مجموع نیز هشت استودیو جهانی یوبی‌سافت روی ساخت این بازی مشارکت داشته‌اند. او در زمینه نبود بخش چندنفره گفت:

تقسیم کردن این تمرکز موردنظر که برای ساخت بازی می‌خواستم، با در نظر گرفتن زمان محدودی که برای تکمیل پروژه وجود داشت تصمیم درستی نمی‌توانست باشد... روشی که ما در پیش گرفتیم تکمیل همین «غول جهان‌باز RPG» بود و فکر می‌کنم که یک اساسینز کرید باید به همین شکل هم باشد.

فیلیپس در بخش دیگری از صحبت‌ها، اشاره کرده که این بازی «کاملا نقش‌آفرینی» و متمرکز روی انتخاب‌های بازیکن است. او به علاوه بزرگ‌تر بودن نقشه بازی نسبت به نسخه قبلی را تایید کرد و گفت که طول این بازی نیز «بسیار بیشتر» از بازی اوریجینز است. در ادامه، بخش‌های مهمی از مصاحبه او را مطالعه می‌کنید:

  • بازیکن می‌تواند تمامی حیوانات را اهلی کند؛ حتی شیرها و خرس‌ها
  • امکان اهلی کردن سگ‌های ولگرد وجود ندارد
  • بازی مشخص نیست برای نینتندو سوییچ هم عرضه شود یا خیر
  • بخش photo mode احتمالا در زمان عرضه در دسترس هست
  • بازیکن می‌تواند چندین پارتنر رومانتیک داشته باشد و همزمان هم می‌تواند همه آن‌ها را دنبال کند
  • بازیکن نمی‌تواند با «سقراط» ارتباط رومانتیک داشته باشد!
  • در زمینه وجود ماد Discovery Mode فعلا فیلیپس نمی‌تواند اظهار نظر کند
  • محتواهای پس از عرضه «بسیار زیادی» در انتظار این بازی خواهد بود

بازی Assassin's Creed: Odyssey قرار است در 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.