نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 06 شهریور 1397
ساعت 19:23

هیچ برنامه‌‎ای برای عرضه‌ی DLC برای Devil May Cry 5 وجود ندارد

0 از 5

نسخه‌ی پنجم Devil May Cry به عنوان تجربه‌ای کامل ساخته می‌شود

به استثنای ریبوت نینجا تئوری، تا به حال هیچ‌گونه DLC یا بسته‌ی الحاقی برای این مجموعه عرضه نشده است و ظاهراً Devil May Cry 5 نیز همانند پیشینیانش این رویه را ادامه خواهد داد.

Hideaki Itsuno، کارگردان این نسخه‌ طی مراسم گیمزکام 2018 در مصاحبه‌ای با سایت Gamez.de اعلام کرد که فعلاً هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی محتوای اضافه ندارند، چون این بازی تجربه‌ای کاملاً تک‌نفره خواهد بود.

آقای ایتسونو درباره‌ی رابطه‌ی نسخه‌ی پنجم و دوم نیز صحبت کرد؛ موتور دانته در نسخه‌ی پنجم، همان موتور نسخه‌ی دوم نخواهد بود اما ارجاع‌ها و ارتباطات زیادی بین این دو بازی خواهد بود. این اولین بار است که دو نسخه‌ی مختلف به این شکل به هم ارتباط پیدا می‌کنند و دلیل آن هم احتمالاً نادیده گرفته شدن نسخه‌ی دوم بخاطر کیفیت پایین آن نسبت به بقیه‌ی نسخه‌هاست.

WCCFdevilmaycry52

به گفته‌ی آقای ایتسونو، دانته و نرو هردو شخصیت‌های اصلی بازی خواهند بود و داستانشان به یک اندازه اهمیت خواهد داشت. همانند نسخه‌ی چهارم، نروی جوان شخصیت سطح پایین‌تری خواهد بود و دانته با تکنیک‌ها ومکانیک‌های بیشتری بازی را شروع خواهد کرد.

این بازی در مراسم گیمزکام قابل بازی بود و ویدیویی از این دمو را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. Devil May Cry 5 در تاریخ۱۷ اسفند سال جاری برای PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.