نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 شهریور 1397
ساعت 16:00

گیم‌پلی ویدیو 15 دقیقه ای از Devil May Cry 5 منتشر شد

5 از 5

به تازگی یک ویدیو گیم‌پلی جدید و ۱۵ دقیقه‌ای از بازی Devil May Cry 5 در جریان رویداد Gamescom 2018 منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام یکی از پر سر و صداترین بازی‌سازان حاضر در رویداد Gamescom 2018 بود که با اعلام تاریخ انتشار رسمی بازی Devil May Cry 5 و نمایش گیم‌پلی تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 2 با محوریت شخصیت کلر ردفیلد، بسیاری از طرفداران را خوشحال کرده است. آن‌ها همچنین طبق وعده قبلی، یک گیم‌پلی دمو قابل بازی از Devil May Cry 5 نیز به گیمزکام برده‌اند که به تازگی ویدیویی از آن هم منتشر شده که 15 دقیقه از اولین نماهای گیم‌پلی بازی DMC 5 را شامل می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این تریلر به چشم می‌خورد، کیفیت بصری فوق‌العاده بالا، پر جزئیات و با نورپردازی عالی بازی همراه با انیمیشن‌های خیره‌کننده تمامی کاراکترهای آن است. این بازی نیز با موتور بازی‌سازی جدید کپ‌کام یعنی RE Engine ساخته شده که در ساخت بازی Resident Evil 7 و همچنین بازی مورد انتظار Resident Evil 2 نیز به کار رفته است.

غیر از موضوعات فنی، ویدیو گیم‌پلی جدید که با محوریت شخصیت Nero است، از بخش‌های اکشن، مبارزاتی و یک باس فایت جذاب نیز تشکیل می‌شود که به نظر می‌رسد طبق وعده کپ‌کام، دقیقا مبتنی بر ریشه‌های این سری و مطابق خواست طرفداران ساخته شده است. کپ‌کام پیش از این نیز گفته بود که هدف از ساخت بازی «دویل می کرای 5»، پاسخی به درخواست‌های قدیمی و پرتعداد طرفداران برای ساخت دنباله‌ای برای Devil May Cry 4 بوده است. به طور کلی نیز در این ویدیو، طرفداران شاهد همان روند پرسرعت، پویا و پیوسته، اکشن و هیجان‌انگیزی هستند که از یک بازی «سری دویل می کرای» می‌توان انتظار داشت.

پیرامون این بازی، کپ‌کام قبل از این وجود سه شخصیت قابل بازی از جمله Nero و Dante را تایید کرده و پیرامون ویژگی جدید دست نرو نیز گفته بود که برای این شخصیت، در مجموع هشت نوع دست Devil Breakers وجود خواهد داشت که اجازه نواختن ضربات ترکیبی بسیار متنوعی را در حین مبارزات می‌دهد.

بازی Devil May Cry 5 قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند امسال) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1396
    نظرها: 8
    تشکر: 7
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:

    باید بگم از موسیقی که برای نبرد ها انتخاب کردن به اندازه موسیقی بازی های قبلی لذت نبردم. هرچند انگار ترکیب دو سبکه که بتونه چیز جدید تری باشه از موسیقی بازی های قبلی بیشتر خوشم اومد. اواسط مبارزه با این موسیقی جاهایی که بیتش بیشتر میشه بیشتر حس فاینال فانتزی به آدم دست میده تا دویل می کرای که یکی از مشخصه هاش موسیقی فوق العاده هنگام نبردهاش بود. من نتونستم مثل آهنگ بازی های قبلی باهاش ارتباط برقرار کنم. ಠ_ಠ

    ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.