نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 شهریور 1397
ساعت 09:00

گیم‌پلی ویدیو جدید Resident Evil 2 با محوریت شخصیت Claire

5 از 5

در جریان رویداد گیمزکام 2018، گیم‌پلی ویدیو جدیدی از بازی Resident Evil 2 با محوریت شخصیت Claire Redfield منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام همان‌طور که قبلا هم وعده داده بود، نسخه دمو قابل بازی و جدیدی از بازی شدیدا مورد انتظار Resident Evil 2 را به محل برگزاری رویداد Gamescom 2018 در کلن آلمان برده است. به این ترتیب همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، ویدیو گیم‌پلی جدیدی از این بازی نیز منتشر شده که محوریت آن با دیگر شخصیت قابل بازی، یعنی شخصیت «کلر ردفیلد» است. در این ویدیو، برای اولین بار شخصیت کلر در گیم‌پلی بازی قابل کنترل است و در کنار او، دیگر شخصیت‌های خط داستانی کلر یعنی «شری برکین»، «ویلیام برکین» و همچنین «برایان آیرونز» (رئیس پلیس فاسد RPD) نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این گیم‌پلی ویدیو جدید را نیز مشاهده کنید:

 

در این کلیپ که بیش از ۴ دقیقه طول دارد، کلر ردفیلد برای اولین بار شری برکین را پیدا می‌کند که ظاهرا درحال فرار از چیزی است. شری سپس به کلر می‌گوید که او نیاز به کمک ندارد و این خود کلر است که نیاز به کمک دارد. این زمانی است که ویلیام برکین (یک دانشمند و پدر شری که به هیولا تبدیل شده) از راه می‌رسد و شری را صدا می‌کند. در این قسمت یک مبارزه هیجان‌انگیز میان کلر و ویلیام برکین شکل می‌گیرد که درنهایت با یک کلیف‌هنگر به پایان می‌رسد. پس از این، در یک سکانس دیگر، کلر و شری قصد خارج شدن از اداره پلیس شهر راکون را دارند که با تهدید «برایان آیرونز»، رئیس پلیس فاسد RPD متوقف می‌شوند.

مهم‌ترین نکته در این ویدیو، اولین مبارزه با ویلیام برکین است که بسیار هیجان‌انگیز و گسترده‌تر از مبارزه اول کلر با این هیولا در بازی اورجینال دیده می‌شود. همچنین صداگذاری شخصیت‌ها و دیالوگ‌های موجود در حین گیم‌پلی نیز به زنده‌تر شدن آن کمک کرده است.

نسخه بازطراحی شده بازی «رزیدنت اویل 2»، به گفته کپ‌کام یک بازی «Remake» نیست و همچنین برای ساخت آن، از همان موتور بازی‌سازی RE Engine که در ساخت بازی Resident Evil 7 به کار رفته بود، استفاده می‌شود. این بازی قرار است در تاریخ ۲۵ ژانویه 2019 (۵ بهمن امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.