نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 شهریور 1397
ساعت 08:00

همکاری با یک سامورایی واقعی در Ghost of Tsushima

5 از 5

ساکرپانچ اخیرا فاش کرده که در ساخت بازی Ghost of Tsushima، با چند سامورایی واقعی همکاری کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Ghost of Tsushima، یکی از چشم‌گیرترین نمایش‌های سونی را در رویداد اخیر E3 داشت و با توجه به تمامی گزارش‌های منتشر شده از بازی، به نظر می‌رسد که ساکر پانچ توجه زیادی به عنصر واقع‌گرایی در این بازی داشته است. این بازی قرار است یک تجربه الهام‌گرفته از تاریخ واقعی باشد و بنا به صحبت‌های قبلی سازندگان، آن‌ها تلاش زیادی کرده‌اند تا جزئیات تاریخی تا جای ممکن به درستی پیاده‌سازی شود. در این زمینه، اخیرا این استودیو از طریق ارسال چند پست توئیتری در حساب رسمی خود و نمایش تعدادی از تصاویر پشت صحنه بازی، فاش کرده که آن‌ها برای توسعه Ghost of Tsushima با یک تیم سامورایی واقعی همکاری داشتند.

یکی از این افراد که از آن‌ها به عنوان «سامورایی‌های قانونی» یاد شده، Masakumo Kuwami نام دارد که دارای درجه سطح ۱۰ استاد اعظمی از مدرسه Tenshinryu Hyohou بوده و دیگری Ryusetsu Ide و دستیار مربی است. گفتنی است که Tenshinryu Hyohou یک مدرسه هنرهای رزمی در توکیو است که در قرن هفدهم تاسیس شده، و از جمله رشته‌های آموزشی آن هنر شمشیرزنی سنتی ژاپنی (Kenjutsu)، هنر خارج کردن شمشیر (Battojutsu) و همچنین آموزش‌هایی برای استفاده از سایر سلاح‌ها مانند نیزه و همچنین داس زنجیری (Kusarigama) می‌باشد. شما در ادامه یکی از توئیت‌های اخیر ساکرپانچ پیرامون این سامورایی‌ها را مشاهده می‌کنید:

این باعث افتخار ما بود که در هفته گذشته میزبان دو سامورایی قانونی ژاپنی بودیم.

 ghost of tsushima samurai

پیرامون این همکاری، ظاهرا Masakumo Kuwami نیز کاملا هیجان‌زده است و او نیز در صفحه فیس‌بوک خود، «از دعوت به همکاری با بازی Ghost of Tsushima و اجرای تکنیک‌های سنتی و اصیل ژاپنی» اظهار خوشحالی و رضایت کرده است.

به طور کلی با توجه به نمایش‌های عالی این بازی، انتظارات زیادی نیز از استودیو ساکر پانچ ایجاد شده و آن‌ها نیز تاکنون نشان داده‌اند که برای هرچه واقع‌گرایانه‌تر شدن این بازی تلاش زیادی کرده‌اند. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این بازی مشخص نشده، اما انتظار می‌رود که بازی Ghost of Tsushima احتمالا در سال ۲۰۱۹ و به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.