نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 12 شهریور 1397
ساعت 09:30

تاریخ انتشار بازی The Forest برای کنسول PS4 مشخص شد

5 از 5

به تازگی تاریخ انتشار بازی مستقل The Forest روی کنسول پلی‌استیشن ۴ مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو توسعه دهنده اندنایت گیمز (Endnight Games) اعلام کرده است که بازی The Forest سرانجام در تاریخ ۱۵ آبان‌ماه ۹۷ (۶ نوامبر ۲۰۱۸) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. در این عنوان که در سبک بقا ساخته شده، بازیکنان در قالب پدری قرار خواهند گرفت که به دنبال پیدا کردن پسر بچه خود بعد از نجات یافتن از یک سانحه هوایی، در یک جزیره عجیب و غریب است.

همانند دیگر بازی‌هایی که در این سبک ساخته شده‌اند، شما باید به دنبال پیدا کردن غذا و آب بگردید و سر پناهی برای خود دست و پا کنید، تا بتوانید جان سالم به در ببرید. شایان به ذکر است که دنیای بازی The Forest دارای رمز و راز‌های بسیاری است که شما با گشت و گذار در نقشه بازی آن‌ها را پیدا خواهید کرد. استودیو اندنایت گیمز در این عنوان به شما اجازه می‌دهد تا هر کاری که می‌خواهید انجام دهید؛ از تمرکز بر روی مبارزه گرفته تا تمرکز بر روی ساخت و ساز پایگاه، خلاصه هر کاری که به شما جهت زنده ماندن کمک کند. تقریبا می‌توان گفت تمامی مواردی که در بازی قرار دارند، قابل تعامل هستند و شما می‌توانید از آن‌ها برای ساخت آیتم‌های مختلف استفاده کنید. از طرفی دیگر، در حالی که شما می‌توانید به طور کلی از مبارزات با استفاده از مخفی‌ کاری فرار کنید اما همچنین قادر خواهید بود که به صورت صلح آمیز به انجام بازی پرداخته و کاملا بخش مبارزات را حذف کنید.

دشمنان در ساعت‌های ابتدایی از بازی The Forest به صورت شکلی تغییر یافته از انسان ظاهر خواهند شد اما هر چه زمان بیشتر سپری شود، آن‌ها عجیب و عجیب‌تر خواهند شد. در این میان، غار‌ها شامل بهترین اسلحه‌ها و آیتم‌ها می‌شوند اما بدترین دشمنان و موجودات نیز در آن‌ها قابل یافت است. شایان به ذکر است که تجربه این بازی حتی به صورت چندنفره نیز میسر است و شما می‌توانید با سه تن از دوستان خود که به گفته استودیو توسعه دهنده، بهترین راه برای انجام بازی است، به تجربه آن بپردازید.

بازی The Forest نزدیک به چهار سال بود که به صورت دسترسی اولیه روی شبکه استیم برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار داشت تا اینکه در سال جاری میلادی نسخه کامل یا به اصطلاح نسخه ۱.۰ آن در دسترس قرار گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.