نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 14 شهریور 1397
ساعت 10:30

سیستم موردنیاز بازی Shadow of the Tomb Raider مشخص شد

0 از 5

سیستم موردنیاز جهت اجرای بازی موردانتظار Shadow of the Tomb Raider روی پلتفرم رایانه‌های شخصی مشخص شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به صورت رسمی در صفحه استیم بازی Shadow of the Tomb Raider سیستم موردنیاز آن را منتشر کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، بازیکنان پلتفرم رایانه‌‌های شخصی حداقل به یک پردازنده Intel Core i3-3220 در کنار هشت گیگابایت رم و کارت گرافیک GTX 660/GTX 1050 شرکت انویدیا یا Radeon HD 7770 شرکت ای‌ام‌دی نیاز خواهند داشت. شرکت ناشر بازی همچنین پردازنده Intel Core i7 4770K یا AMD Ryzen 5 1600 را در کنار ۱۶ گیگابایت رم و کارت گرافیک GTX 1060 شش گیگابایتی شرکت انویدیا یا Radeon RX 480 شرکت ای‌ام‌دی را برای سیستم پیشنهادی بازی، مشخص کرده است. شایان به ذکر است که بازی برای اجرا نیاز به ۴۰ گیگابایت فضای خالی روی هارد دارد و از هر دو دایرکت ایکس‌های ۱۱ و ۱۲ پشتیبانی می‌کند.

در این میان، شرکت اسکوئر انیکس، نرخ فریم و وضوح هدف برای حداقل سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی بازی Shadow of the Tomb Raider مشخص نکرده اما با توجه به سیستم موردنیاز دیگر بازی‌های شبیه می‌توان وضوح تصویر 1080p و نرخ فریم ۶۰ را برای سیستم پیشنهادی این بازی در نظر گرفت. در ادامه شما می‌توانید شرح کامل سیستم موردنیاز بازی را مشاهده نمایید:

حداقل سیستم موردنیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز هفت (نسخه ۶۴ بیت)
  • پردازنده: Intel Core i3-3220 یا نسخه معادل از شرکت ای‌ام‌دی
  • حافظه رم: هشت گیگابایت
  • کارت گرافیک: GTX 660/GTX 1050 شرکت انویدیا یا Radeon HD 7770 شرکت ای‌ام‌دی
  • نسخه دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱
  • فضای موردنیاز روی هارد: ۴۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیت)
  • پردازنده: Intel Core i7 4770K با فرکانس ۳.۴۰ گیگاهرتز یا AMD Ryzen 5 1600 با فرکانس ۳.۲۰ گیگاهرتز
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: GTX 1060 شش گیگابایت شرکت انویدیا یا Radeon RX 480 هشت گیگابایت شرکت ای‌ام‌دی
  • نسخه دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۲
  • فضای موردنیاز روی هارد: ۴۰ گیگابایت

بازی Shadow of the Tomb Raider ختم کلامی برای ریبوت سه گانه فرانچایز Tomb Raider شرکت اسکوئر انیکس خواهد بود. این بازی داستان تاریکترین بازه زمانی از سیر تکاملی شخصیت لارا کرافت را بیان می‌کند. کشمکش درونی لارا در این بازی، او را در حل کردن مشکلاتی که اصلا نباید به سمتشان برود، رهبری خواهد کرد؛ همین امر نیز او را به نوعی یک شخصیت شرور برای داستان خودش تبدیل می‌کند. در این میان اما وقتی به پایان داستان نزدیک می‌شویم، لارا لحظه معینی را تجربه خواهد کرد که او را تبدیل به یک افسانه می‌کند.

این عنوان بر خلاف لحن تاریکی که دارد اما دارای شباهت‌های زیادی نیز با بازی Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ و بازی Rise of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ است. شما در این عنوان، لحظات مشابه‌ای با دو نسخه قبلی بازی در بالا رفتن و تیراندازی در کنار مجازات‌های وحشیانه‌ای که لارا باید تحمل کند، از آتش‌های سوزان گرفته تا سونامی‌های ویران کننده، مشاهده خواهید کرد. شایان به ذکر است که بازی در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد که هر کدام محتویات ویژه و به خصوصی را ارائه می‌دهند.

بازی Shadow of the Tomb Raider بر خلاف نسخه‌های گذشته که توسط استودیو کریستال داینامیکس توسعه یافتند، توسط استودیو ایداس مونترال ساخته شده و قرار است در تاریخ ۲۳ شهریورماه ۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید تریلر گیم‌پلی ده دقیقه‌ای آن را در این لینک مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.