نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 15 شهریور 1397
ساعت 13:30

اولین جزییات از حالت بتل رویال بازی Battlefield V منتشر شد

0 از 5

شرکت الکترونیک آرتز ویدیویی جدید از بازی Battlefield V منتشر کرده که شامل اولین جزییات از حالت بتل رویال بازی می‌شود.

همانند دیگر بازی‌های تیراندازی که شمارشان در حال افزایش است، بازی Battlefield V نیز به دنبال مانور روی موفقیت حالت محبوب بتل رویال و کسب موفقیت از طریق انتشار نسخه مخصوص به خود است. شرکت الکترونیک آرتز در این بین، اولین‌بار از این حالت برای بازی «بتلفید ۵» در کنفرانس مطبوعاتی خود در جریان E3 2018 رونمایی کرد و بعد از آن، در یک سکوت خبری فرو رفت و ما شاهد هیچگونه جزییات دیگری از این بخش نبودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت الکترونیک آرتز به تازگی تریلر جدیدی منتشر کرده است که نگاهی کلی به بازی Battlefield V دارد و شامل اولین جزییات رسمی از حالت رمزآلود بتل رویال بازی نیز می‌شود.

همان‌طور که در ویدیو اعلام می‌شود، حالت بتل رویال بازی Battlefield V به نام Firestorm شناخته خواهد شد و بر خلاف بازی‌های PUBG و Fortnite که از ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کنند، حالت Firestorm فقط از ۶۴ بازیکن پشتیبانی خواهد کرد که به شانزده تیم متشکل از چهار نقر تقسیم می‌شوند. طبق معمول یک بازی بتل رویال، ماموریت در این حالت این است که شما با دیگر بازیکنان، همان‌طور که دایره‌ای از آتش در نقشه بازی در حال کوچک‌تر شدن است، به مبارزه پرداخته و به آخرین تیم باقی‌مانده تبدیل شوید. البته استودیو توسعه دهنده دایس گفته است که این حالت به سبک «بتلفید» انجام خواهد شد.

این ویدیو در ادامه فراتر از این نرفته و جزییات بیشتری در اختیار نمی‌گذارد اما تایید می‌‌کند که مسابقات حالت Firestorm قرار است روی بزرگترین نقشه «بتلفیلد» ساخته شده تاکنون برگذار شود. این حالت همچنین شامل ساختمان‌ها تخریب پذیر و انواع مختلفی از اسلحه‌ها و وسایل نقلیه می‌شود که تعدادی از موارد ذکر شده از جمله انواع مختلفی از تانک‌ها در این ویدیو قابل مشاهده است. در ادامه شما می‌توانید ویدیو جدید را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
در کنار حالت بتل رویال، این ویدیو همچنین اطلاعاتی از دیگر حالت‌های بازی Battlefield V شامل بخش تک نفره بازی یعنی War Stories که به بازیکنان اجاره خواهد داد تا داستان‌های بیان نشده از جنگ جهانی دوم را تجربه نمایند، در اختیار می‌گذارد. این ویدیو همچنین شامل اولین نگاه به Tides of War می‌شود که مجموعه‌ای از محتویات پسا انتشار بازی Battlefield V است که در اختیار تمامی بازیکنان قرار خواهد گرفت؛ اولین فصل از این حالت با نام The Fall of Europe شناخته شده و مدت بعد از عرضه بازی اصلی در اختیار قرار خواهد گرفت.
 
بازی Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه ۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان به ذکر است که بازی در ابتدا برای انتشار در تاریخ ۲۷ مهرماه ۹۷ (۲۹ اکتبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده بود که برای کار بیشتر روی هسته کلی گیم‌پی بازی با تاخیر از سوی شرکت الکترونیک آرتز و استودیو دایس مواجه شد.
 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.