نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 شهریور 1397
ساعت 08:00

Civilization 6 به نینتندو سوییچ می‌آید

0 از 5

2K Games به تازگی تایید کرده که در ادامه امسال، بازی «تمدن 6» به پلتفرم هیبریدی نینتندو سوییچ خواهد آمد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های Civilization، یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های سبک استراتژی نوبتی است که آخرین نسخه آن یعنی عنوان Civilization VI موفق شد از همان زمان عرضه، به موفقیت عظیمی در استیم دست پیدا کند؛ در واقع براساس گزارش‌ها، این بازی تنها در طی دو هفته اول موفق به فروش بیش از یک میلیون نسخه در Steam شده بود. پیرامون این بازی، به تازگی گزارش شده که 2K و Firaxis Games قصد دارند این بازی را بیش از همیشه به دنیای پلتفرم‌های قابل حمل بیاورند و در این زمینه، قرار است نسخه نینتندو سوییچ بازی در روز ۶ نوامبر (۱۵ آبان) عرضه شود.

گزارش جدید که براساس پست تازه 2K Games در وب‌سایت رسمی بازی بوده است، نسخه نینتندو سوییچ عنوان Civ 6 قرار است غیر از بازی اصلی و تمامی آپدیت‌های موجود، شامل چهار محتوای قابل بازی دیگر یعنی سناریو Vikings، سناریو و تمدن Poland، سناریو و تمدن Australia و درنهایت بسته سناریو و تمدن‌های Persia و Macedon نیز خواهد بود. به علاوه امکان تجربه بازی در دو حالت آنلاین رقابتی و آنلاین مشارکتی تا سقف چهار بازیکن و براساس یک اتصال محلی وایرلس نیز برای این نسخه از بازی تایید شده است. به علاوه، در این نسخه نیز ویژگی‌های محبوبی چون Warmonger penalties و سیستم Loyalty نیز وجود خواهد داشت. 2K البته صحبتی درباره بسته گسترش‌دهنده Rise and Fall که در اوایل همین سال میلادی نیز منتشر شده بود چیزی نگفته است.

پیرامون زمان اعلام این خبر نیز گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد و با توجه به احتمال بالای معرفی این نسخه در رویداد Nintendo Direct، و همچنین با در نظر گرفتن اینکه این رویداد به دلیل وقوع زلزله در ژاپن به تاخیر افتاد، درنهایت 2K و Firaxis Games تصمیم به معرفی بازی در زمان مقرر شده توسط خودشان گرفتند. به هر ترتیب با در نظر گرفتن موفقیت بالای بازی در جلب نظر طرفداران و امکانات درونی بازی برای پشتیبانی از پلتفرم‌های قابل حمل، انتظار می‌رود که Civilization 6 در Switch نیز با استقبال گسترده‌ای مواجه شود؛ به خصوص که این سری و این بازی، همواره یک بازی PC محور بوده و با این خبر، سوییچ به تنهاکنسولی تبدیل می‌شود که این بازی را در خود خواهد داشت.

بازی Civilization VI اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای PC عرضه شد و همان‌طور که اشاره گردید، نسخه سوییچ این بازی نیز در روز ۱۵ آبان عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.