نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 19 شهریور 1397
ساعت 09:30

نظر مدیرعامل یوبی‌سافت درباره احتمال عرضه نسخه جدید بازی Splinter Cell

0 از 5

مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت در مصاحبه‌ای، درباره احتمال بازگشت سری Splinter Cell و شخصیت سم فیشر سخن گفته است.

زمانی بود که شخصیت سم فیشر در فرانچایز پرطرفدار Splinter Cell، به تعریف کلی از ژانر بازی‌های ویدیویی کمک می‌کرد. این روز‌ها البته، حضور این شخصیت کمرنگ و کمرنگ‌تر شده و فقط به حضور کوتاه‌ یا ایستر اگ در بازی‌های دیگر خلاصه می‌شود؛ نظیر رویداد اخیر بازی Ghost Recon: Wildlands که سم فیشر نیز بخشی از آن بود. در این میان، بسیاری از طرفداران هنگامی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت یوبی‌سافت در E3 2018، اسمی از بازی Splinter Cell برده نشد، بسیار نا‌امید شدند؛ به خصوص بعد از شایعاتی از نسخه جدید سری در فضای مجازی پخش شده بود. اوضاع برای این شخصیت دوست داشتنی بنظر می‌رسید که تاریک شده تا اینکه امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، مدیرعامل شرکت فرانسوی یوبی‌سافت، آقای ایو گیلموت (Yves Guillemot)، صحبتی درباره احتمال بازگشت قهرمان مخفی کاری کرد.

splinter cell conviction wallpaper 1920x1080 1

در جریان یک مصاحبه درباره آینده شرکت یوبی‌سافت و صنعت بازی‌های ویدیویی، ایو گیلموت اطلاعات کمی از آینده شخصیت سم فیشر و بازی «اسپلینتر سل» در اختیار گذاشت:

من قرار است که شما را ناامید کنم؛ چراکه جواب مشخصی برای شما ندارم اما باید بگویم که هر برند و شخصیتی که ما [شرکت یوبی‌سافت] داریم، می‌خواهیم که برای مدت طولانی زندگی کنند. بنابراین روزی می‌رسد که شما چیز جدیدی خواهید دید، اما تا آن موقع، من نمی‌توانم اطلاعات بیشتری در اختیار بگذارم.

هرچند این گفته، اطلاعات زیادی را شامل نمی‌شود اما حداقل طرفداران با فهمیدن این موضوع که روزی شخصیت سم فیشر بازخواهد گشت، حالا راحت‌تر می‌توانند استراحت کنند. لازم به بیان است که شخصیت سم فیشر از سال ۲۰۱۳ میلادی و عرضه بازی Splinter Cell: Blacklist گم یا مخفی شده است. این رخنه پنج ساله هم‌اکنون نیز بسیار بزرگ است اما بنظر نمی‌رسد که شرکت یوبی‌سافت، برنامه‌ای برای این شخصیت به همین زودی‌ها داشته باشد. از طرفی دیگر، دور از ذهن نیست که حداقل پنج سال دیگر خبری از بازی جدید شخصیت سم فیشر که به آرامی در حال پیدا کردن راه خود برای ورود به تلویزیون است، نباشد.

در حال حاضر حفره بزرگی در بازار بازی‌های ویدیویی مخفی‌کاری نیز قرار دارد که بیشتر آن، به خاطر رفتار شرکت کونامی با فرانچایز پرطرفدار Metal Gear Solid است. در این میان، سم فیشر به راحتی می‌توانست با عرضه یک نسخه جدید از بازی Splinter Cell این حفره را پر کند. حتی یک ریسمتر یا کالکشن از چند نسخه اول مجموعه به اندازه کافی می‌توانست طرفداران را برای مدتی سرگرم کند. به هر حال، طرفداران فقط باید صبور و امیدوار باشند که شاید روزی شخصیت محبوبشان بازگردد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.