نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 19 شهریور 1397
ساعت 10:30

جدول فروش هفتگی بریتانیا | سریع‌ترین فروش سال ۲۰۱۸ به بازی Spider-Man تعلق گرفت

0 از 5

در جدول پرفروش‌ترین‌های این هفته بریتانیا، شاهد صدرنشینی بازی انحصاری جدید کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی Spider-Man هستیم.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت چارت ترک (Chart-Track)؛ در گزارش جدول پرفروش‌ترین بازی‌های منطقه بریتانیا در بین روز‌های ۱۰‌ام تا ۱۶ام شهریورماه ۹۷ (دوم تا هشتم سپتامبر ۲۰۱۸)، شاهد صدرنشینی بازی انحصاری جدید کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی Spider-Man هستیم. این محصول جدید شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) توانست رکورد سریع‌ترین بازی فروخته شده در سال ۲۰۱۸ میلادی را از آن خود کند؛ این رکورد پیش از این در اختیار بازی Far Cry 5 شرکت یوبی‌سافت قرار داشت که البته روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار گرفته بود.

بازی اسپایدرمن همچنین در حدود دو برابر دیگر بازی انحصاری بزرگ کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی God of War در هفته اول عرضه خود، فروش کرده است. شایان به ذکر است که Spider-Man سریع‌ترین فروش یک بازی با برند شرکت مارول که پیش از این در اختیار LEGO Marvel Super Heroes قرار داشت، با اختلاف بسیار از آن خود کرد. در کنار این موارد، بازی به عنوان سریع‌ترین بازی فروش رفته روی کنسول پلی‌استیشن ۴ از زمان عرضه بازی Call of Duty: WWII در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، بشمار می‌رود. از طرفی دیگر، بازی Spider-Man نتوانست از لحاظ سریع‌ترین بازی ابرقهرمانی نسل هشتم بازی‌های ویدیویی، بازی Batman: Arkham Knight محصول استودیو راک‌استدی را پشت سر بگذارد؛ البته این بازی روی پلتفرم‌های بیشتر و همچنین در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد که فروش بازی‌ها به صورت دیجیتالی به اندازه امروزه قوی نبود (لازم به بیان است که جدول فروش هفتگی بریتانیا شامل فروش دیجیتالی بازی‌ها نمی‌شود و فقط آمار مربوط به فروش فیزیکی در آن لحاظ می‌شود).

Spider man ps4

در ادامه به سراغ دیگر بازی‌های جدید منتشر شده در این هفته می‌رسیم؛ بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age دیگر عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ بود که توانست رتبه دوم را اختیار کند. بازی Destiny 2: Forsaken محصول استودیو بانجی نیز با قرار گرفتن در رتبه هشتم، کار خود را آغاز کرد. در این میان، بازی‌ شبیه ساز مسابقات رانندگی فرمول یعنی F1 2018 محصول جدید استودیو کدمسترز (Codemasters) و بازی شبیه ساز ورزش فوتبال شرکت کونامی یعنی PES 2019 که هفته گذشته در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفته بودند، در این هفتم به ترتیب به رتبه‌های چهارم و ششم سقوط کردند.

بازی محبوب Granf Theft Auto V (محصول شرکت راک‌استار گیمز) همانند هفته گذشته، در رتبه سوم قرار گرفته و بازی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy محصول شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) نیز با یک پله سقوط، در رتبه پنجم جای گرفته است.  بازی بتل رویال PlayerUnknown's Battlegrounds نیزکه دو هفته‌ای می‌شود، نسخه کامل آن برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در دسترس قرار گرفته، این هفته با دو پله سقوط، رتبه نهم جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا را در اختیار دارد. شایان به ذکر است که بازی God of War (محصول استودیو سانتا مونیکا و شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی) در بیست و یکمین هفته انتشار خود، دیگر جایی در میان ده عنوان برتر ندارد. در ادامه شما می‌توانید لیست ده عنوان پرفروش هفته بریتانیا را مشاهده کنید:

 

  1. Marvel's Spider-Man
  2. Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
  3. Grand Theft Auto V
  4. F1 2018
  5. Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy
  6. PES 2019: Pro Evolution Soccer
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Destiny 2: Forsaken
  9. PlayerUnknown's Battlegrounds
  10. LEGO The Incredibles

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.