نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 19 شهریور 1397
ساعت 12:30

سازندگان Batman: Arkham به دنبال استخدام افراد برای یک بازی نسل بعدی هستند

0 از 5

گزارشی جدید حاکی از آن است که سازندگان مجموعه محبوب Batman: Arkham به دنبال استخدام افرادی برای کار روی یک بازی نسل بعدی هستند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت راک‌استدی (Rocksteady Studios) که برای توسعه بازی Batman: Arkham Asylum در سال ۲۰۰۹ میلادی و دیگر بازی‌های مجموعه «بتمن آرکهام» شناخته می‌شود، به تازگی لیستی از فرصت‌های شغلی جدید در استودیو شعبه بریتانیا خود را لیست کرده است که همگی آن‌ها به یک عنوان AAA بسیار موردانتظار برای پلتفرم‌های جدید، اشاره می‌کنند.

وبسایت ResetEra به تازگی جزییاتی از یک لیست منتشر کرده است که ااستودیو راک‌استدی به دنبال یک مدیر اجتماعی جدید است. در بخش مشاغل وبسایت رسمی استودیو نیز ۲۴ فرصت شغلی جدید دیده می‌شود که تقریبا تمامی آن‌ها به یک عنوان AAA معرفی نشده جدید برای نسل بعدی کنسول‌ها اشاره دارند. تعدادی از این شغل‌ها دائمی هستند، در حالی که بقیه آن‌ها، شامل قرارداد همکاری دو ساله می‌شوند. این موضوع ممکن است (یا ممکن نیست) که بازه زمانی‌ای که امکان دارد با معرفی رسمی یا حداقل اطلاعات کمی از بازی آینده روبه‌رو شویم را مشخص کند.

در این میان، هنوز به صورت دقیق معلوم نیست که استودیو راک‌استدی در حال کار روی چه نوع عنوانی است. تعدادی از پست‌های شغلی نظیر تهیه‌کننده ارشد و نویسنده اسکریپت ارشد، نیاز به دانش گسترده‌ای از کامیک‌ها، رمان‌ها، بازی‌ها، سینما و فرهنگ‌های محبوب مرتبط با بازی‌های ویدیویی را برای استخدام خواستار شده‌اند. از طرفی دیگر با توجه به کار‌های قبلی استودیو راک‌استدی و دانستن این موضوع که استودیو با شرکت برادران وارنر همکاری دارد؛ ما به احتمال زیاد قرار است که یکبار دیگر با عنوانی مرتبط به کامیک‌های شرکت دی‌سی رو‌به‌رو خواهیم شد. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.