نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 شهریور 1397
ساعت 09:00

تاریخ عرضه Dead or Alive 6 مشخص شد

0 از 5

Team Ninja به تازگی تاریخ عرضه رسمی بازی Dead or Alive 6 را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از رونمایی رسمی از بازی Dead or Alive 6 در چند ماه پیش، Team Ninja به تازگی زمان عرضه جدیدترین عنوان از سری فایتینگ و مبارزه‌ای Dead or Alive را نیز فاش کرده است. بر این اساس، طرفداران می‌توانند در روز ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن امسال) منتظر عرضه این بازی برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC باشند.

گفتنی است که پیرامون عرضه آخرین عنوان از سری بازی‌های فایتینگ استودیو Team Ninja، حالا نسخه دیجیتالی آن قابل پیش خرید نیز هست که پیش خرید کنندگان پاداش‌های مختلفی را نیز دریافت خواهند کرد. در پلتفرم PS4، این دسته از خریداران یک اسکین و تم مخصوص Dead or Alive 6 برای سیستم خود دریافت می‌کنند. به علاوه، یک بازیکن جدید در قالب Nyotengu و با نام مستعار The Female Tengu نیز در زمان عرضه بازی نهایی در دسترس قرار می‌گیرد. دارندگان نسخه Xbox one بازی نیز شخصیت Nyotengu به علاوه لباس اضافی برای شخصیت Ryu Hayabusa دریافت می‌کنند.

سازندگان و ناشران بازی، خبر اخیر را در جریان رویداد پیش از برگزاری  Tokyo Game Show و در میان عناوین لاین‌آپ سونی اعلام کردند. در این زمینه، آن‌ها یک دوره کوتاه برای پیش خرید زودهنگام بازی نیز در نظر گرفته‌اند که در طی آن، در صورتی که بازیکنان PS4 و Xbox One اقدام به پیش خرید بازی تا تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) کنند، یک لباس هدیه برای شخصیت Kasumi نیز دریافت خواهند کرد. گفتنی است که بازیکنان PC نیز در صورت پیش خرید بازی در این دوره، همین لباس را هم برای Kasumi و هم برای شخصیت Nyotengu دریافت خواهند کرد.

Team Ninja و Koei Tecmo در طی این اطلاعیه، نسخه Dead or Alive 6 Digital Deluxe Edition بازی را نیز معرفی کردند که شامل تعداد زیادی آیتم‌های پاداشی در بخش‌های مختلف خواهد بود. دارندگان این نسخه غیر از بازی اصلی، ۲۵ لباس اضافی برای شخصیت‌های مختلف، ۳ ترک موزیک اضافی، یک لباس انحصاری و مخصوص از نوع DDX برای کاراکتر کازومی، شخصیت قابل بازی  Phase 4 و تعدادی آیتم دیگر را نیز دریافت خواهند کرد.

بازی Dead or Alive 6 همان‌طور که اشاره شد، قرار است در روز ۲۶ بهمن امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.