نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 شهریور 1397
ساعت 16:00

عرضه بسته Forsaken Shores بازی Sea of Thieves با تاخیر مواجه شد

0 از 5

استودیو ریر عرضه بسته‌الحاقی بعدی بازی Sea of Thieves که Forsaken Shores نام دارد، را به تاخیر انداخت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ریر (Rare) اعلام کرد که عرضه بسته‌الحاقی Forsaken Shores بازی Sea of Thieves، به دلیل مشکل حافظه که باعث بروز کرش‌های مختلف می‌شد، تا تاریخ پنجم مهرماه ۹۷ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸) به تاخیر افتاده است. این اتفاق زمانی افتاد که بازیکنان در یک آخر هفته به تجربه آزمایشی این بسته پرداختند و اعضای استودیو توسعه دهنده پی برد که زمان بیشتری برای برطرف کردن مشکلات این بسته نیاز دارند. هدف آن‌ها حالا از این تاخیر، این است که مشکل ایجاد شده را برطرف کرده و تست‌های مختلفی انجام دهند تا مطمئن شوند که عرضه Forsaken Shores باعث کرش شدن بازی نمی‌شود.

بسته Forsaken Shores در واقع سومین DLC بازی Sea of Thieves محسوب می‌شود که در ابتدا، برای عرضه در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۹۷ (۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده بود. این بسته منطقه جدیدی به نام Devil’s Roar را در نقشه بازی برای بازیکنان بازگشایی خواهد کرد. این مکان، یک منطقه آتش‌فشانی بسیار خطرناک است و به بازیکنان فرصت‌های بی‌شمار جدیدی در بازی می‌دهد. بازیکنان می‌توانند انتظار آتش‌فشان‌ها، سنگ‌های پرنده و چشمه‌های آب جوشان که سرتاسر جزیره را پوشانده‌اند را داشته باشند. بسته‌الحاقی دوم این بازی که Cursed Sails نام داشت، طی آپدیتی در ماه جولای میلادی در دسترس قرار گرفت؛ درست زمانی که تعداد بازیکنان بازی Sea of Thieves به پنج میلیون نفر رسید.

 بازی Sea of Thieves به صورت انحصاری روی کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی (ویندوز ده) در دسترس قرار دارد. این عنوان در واقع یک بازی جهان آزاد و شبیه‌ساز دزدان دریایی است که شما و دوستانتان به صورت آنلاین در کنار یک‌دیگر به تجربه آن بپردازید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.