نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 شهریور 1397
ساعت 13:00

پاداش‌های پیش خرید بازی Ace Combat 7 مشخص شد

0 از 5

باندای نامکو جزئیات پاداش‌هایی که برای پیش‌خرید کنندگان بازی Ace Combat 7 در نظر گرفته را معرفی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ باندای نامکو اخیرا و در جریان اطلاعیه‌ای، پاداش‌های پیش‌خرید کنندگان بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را مشخص کرده است. بر این اساس، همه پیش خرید کنندگان بازی، هم پاداش‌هایی یکسان و هم پاداش‌هایی اختصاصی و بسته به پلتفرم مورد نظرشان را دریافت می‌کنند. این شرکت، توضیحاتی پیرامون سیزن پس و همچنین نسخه ویژه این بازی نیز داده و در نهایت، تریلر تازه‌ای هم از این عنوان منتشر کرده است.

گزارش تازه، بر اساس صحبت‌های جدید Kazutoki Kono تهیه کننده بازی است که در مقر کمپانی Bandai Namco مطرح شده و شما در ادامه می‌توانید جزئیات این پاداش‌ها را مطالعه کنید.

هر کسی که یکی از نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC از طریق استیم را پیش خرید کند، هواپیمای جنگی F4-E Phantom II به همراه ۳ پوسته اضافی دریافت خواهد کرد.

پیش خرید کنندگان نسخه PS4 این بازی، یک نسخه دیجیتالی بازی ACE COMBAT 5: THE UNSUNG WAR را دریافت می‌کنند.

افرادی که این بازی را برای Xbox One پیش خرید کرده‌اند نیز یک نسخه دیجیتالی بازی ACE COMBAT 6: FIRES OF LIBERATION را دریافت خواهند کرد.

پس از این صحبت‌ها، باندای نامکو اطلاعاتی نیز از Season Pass بازی و همچنین نسخه Deluxe Edition و قیمت‌ها را نیز به اشتراک گذاشته است. در این زمینه، محتویات Season Pass و Deluxe Edition بازی شامل موارد زیر هستند:

محتویات Season Pass بازی ACE COMBAT 7 شامل ۳ هواپیما، سه Stage، و یک music player است که در قالب یک پکیج سیزن پس و با قیمتی 25 دلاری ارائه می‌شود. همچنین امکان تهیه این آیتم‌ها به شکل جداگانه و با قیمت 5 دلار برای هر کدام از آن‌ها نیز فراهم می‌باشد.

نسخه Deluxe Edition بازی، شامل بازی اصلی، سیزن پس، هشت نشان emblem و با قیمتی 85 دلار است.

پیرامون پاداش‌های پلتفرمی، بازی Ace Combat 5: The Unsung War یکی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن 2 بود که همچنان به عنوان یکی از برترین‌های این سری شناخته می‌شود. بازی Ace Combat 6: Fires of Liberation نیز پیش از این به شکل انحصاری، برای پلتفرم Xbox 360 منتشر شده بود. در جریان رویداد اخیر، یک تریلر جدید نیز از بازی نمایش پیدا کرد که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

 

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان منتشر شود. کاربران PC نیز در 1 اکتبر (۹ مهر) می‌توانند شاهد عرضه بازی از طریق Steam باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.