نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 03 مهر 1397
ساعت 17:00

بازی Devil May Cry 5 دارای پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای است

0 از 5

به تازگی گزارشی منتشر شده، حاکی از آن که بازی Devil May Cry 5 دارای قابلیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

بازی اکشن Devil May Cry 5 یکی از عناوینی است که به شدت انتظار آن را می‌کشیم؛ چرا که با توجه به تریلر‌ها و گیم‌پلی‌های منتشر شده، فوق‌العاده بنظر می‌رسد و تقریبا مشابه نسخه Devil May Cry 4 قابل بازی است. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ اما بنظر می‌رسد که شرکت کپکام (Capcom) پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به آن اضافه کرده است.

وبسایت گیم‌اسپات اخیرا گزارش داده است که بازی Devil May Cry 5 دارای قابلیتی خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد با پرداخت پول واقعی نسبت به خرید Orb‌های بیشتر اقدام کنند. طبق معمول نیز کارمندان شرکت کپکام به توجیه اضافه شدن پرداخت‌های درون برنامه‌ای با این ادعا که این موضوع فقط یک حق انتخاب خواهد بود، می‌پردازند. به دنبال همین امر نیز، هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) که وظیفه کارگردانی بازی را برعهده داشته، به گیم‌اسپات گفته است:

در دسترس قرار دادن ویژگی خرید Red Orb‌ها در بازی [Devil May Cry 5]، چیزی است که ما می‌خواستیم به عنوان یک حق انتخاب به کاربران بدهیم. اگر آن‌ها می‌خواهند که در وقت خود صرفه‌جویی کرده و به تمامی موارد مختلف در یک دفعه دسترسی پیدا کنند؛ می‌توانند از این حق انتخاب استفاده کنند. از طرفی دیگر اما من فکر نمی‌کنم که شما احتیاجی به تمامی حرکات داشته باشید. در واقع شما قادر خواهید بود که بازی [DMC V] را به هر طریقی که می‌خواهید، تجربه کنید.

با توجه به اینکه بازی Devil May Cry 5 از پرداخت‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند، باید صبر کرد و دید که آیا سیستم پیشرفت و ارتقای آن نیز به لطف این موضع تغییر کرده است یا خیر. در این میان، گفتنی است که بازی Devil May Cry 4 نیز از سیستم پرداخت Red Orb‌‌ها بهره می‌برد که بازیکنان از طریق آن می‌توانستند نسبت به بازگشایی حرکات و مهارت‌های جدید اقدام کنند. البته این سیستم به خوبی متعادل سازی شده بود و احتیاجی به پرداخت مقدار زیادی Orb‌‌ برای بازگشایی حرکات شخصیت نیرو نبود. بنابراین، به طور اساسی ما هنوز نمی‌دانیم که بازیکنان در عنوان Devil May Cry 5 باید تلاش بیشتری برای بازگشایی حرکات هر دو شخصیت‌های نیرو و دانته، بدون استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای، بکنند یا خیر. هیدئاکی ایتسونو در ادامه صحبت‌های خود افزود:

این بسیار جالب است چرا که از دیدگاه طراحی و ساخت بازی، دو موضوع مختلف وجود دارد که در هنگام تعیین قیمت برای حرکت‌ها، قابلیت‌ها و مهارت‌ها [که البته از طریق پرداخت Red Orb‌ها قابل خریداری هستند]، ما درباره‌اشان فکر می‌کنیم. موضوع اول درباره مواردی است که ما فکر می‌کنیم کاربران می‌خواهند اول به آن‌ها دسترسی پیدا کنند و برای همین، آن‌ها را ارزان در نظر می‌گیریم؛ بنابراین کاربران با خود می‌گویند که این یکی ارزان است، پس همین را می‌خرم. موضوع دوم اما درباره مواردی است که به سختی قابل استفاده بوده و استاد شدن در آن‌ها آسان نیست؛ ما اینگونه موارد را گران‌تر در نظر می‌گیریم. بخشی از این کار به این دلیل است که بازیکنان مجبور خواهند بود تا [Red Orb‌ها را] پس‌انداز کنند، برای همین نمی‌توانند تمامی مهارت‌ها را خریداری نمایند که در نتیجه زمان بیشتری برای یادگیری مهارت‌ها و حرکات سخت در اختیارشان گذاشته می‌شود. با توجه به این موارد، شما باید تصمیم بگیرید که به سراغ گزینه‌های ارزان رفته یا پس‌انداز کنید و به گزینه‌های دیگر دسترسی پیدا کنید که البته کاربرد‌های زیادی دارند اما شما نیاز به صرف وقت بیشتر برای یادگیری آن‌ها یا به عبارتی، استاد شدن در آن‌ها خواهید داشت.

مت واکر (Matt Walker)، تهیه‌کننده بازی Devil May Cry 5 در شرکت کپکام، در توئیتی مرتبط با همین موضوع اذعان کرد که سیستم پیشرفت بازی به خوبی متعادل سازی شده و شبیه یه نسخه‌های قبلی مجموعه Devil May Cry عمل می‌کند.

برای توئیت متشکرم! این موضوع قابل درک است که کاربران درباره وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی [DMC V] نگران هستند. من از دانستن این موضوع که با کاربران با انجام بازی متوجه خواهند شد که بازی همانند نسخه‌های قبلی سری متعادل سازی شده و قوت قلب خواهند گرفت، بسیار خوشحال هستم.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.