نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 03 مهر 1397
ساعت 14:00

جدول فروش هفتگی بریتانیا | فروش فوق‌العاده Spider-Man همچنان ادامه دارد

0 از 5

در جدول پرفروش‌ترین‌های این هفته بریتانیا، شاهد فروش پرقدرت عنوان انحصاری Spider-Man و صدرنشینی آن برای سومین هفته متوالی هستیم.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت چارت ترک (Chart-Track)؛ در گزارش جدول پرفروش‌ترین بازی‌های منطقه بریتانیا در بین روز‌های ۲۴ام تا ۳۰‌ام شهریورماه ۹۷ (۱۶ام تا ۲۲ام سپتامبر ۲۰۱۸)، شاهد فروش پرقدرت محصول شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی Spider-Man و صدرنشینی آن برای سومین هفته متوالی در بریتانیا هستیم. البته فروش این عنوان نسبت به هفته گذشته حدود ۵۷ درصد افت داشته است که موضوع عجیبی برای بازی‌های بزرگ محسوب نمی‌شود، چون بیشتر علاقه‌مندان در یکی دو هفته ابتدایی نسبت به خرید آن‌ها اقدام می‌کنند. گفتنی است که بازی Spider-Man اخیرا توانسته رکورد فروش تعداد نسخه‌های فیزیکی دیگر عنوان انحصاری بزرگ کنسول پلی‌استیشن یعنی God of War محصول استودیو سانتا مونیکا را شکسته و حالا تنها یکی دو هفته تا عبور از عنوان مولتی پلتفرم Far Cry 5 از حیث بزرگ‌ترین عرضه سال جاری میلادی، فاصله دارد. البته در این میان، بازی شبیه‌ساز ورزش فوتبال شرکت الکترونیک آرتز یعنی FIFA 19 که هفته آینده به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت، ممکن است به سدی برای بازی Spider-Man برای رسیدن به رکورد مذکور تبدیل شود.

تقریبا در نیمه بالایی پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا، شاهد تغییرات زیادی نسبت به هفته گذشته نیستیم و بازی Shadow of the Tomb Raider با افت فروش ۵۲ درصدی نسبت به هفته عرضه اما همچنان در رتبه دوم دیده می‌شود. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز که در هفته گذشته در رتبه چهارم قرار داشت، این هفته با یک پله صعود به رتبه سوم رسیده و بازی شبیه‌ساز ورزش بسکتبال NBA 2K19 جایگزنی آن شده است. شایان به ذکر است که این ۶۵امین هفته‌ای است که Crash Bandicoot در لیست پرفروش‌ترین‌های جدول بریتانیا قرار می‌گیرد. در این میان، عنوان انحصاری کنسول نینتندو سوئیچ یعنی Mario Kart 8 Deluxe و بازی فوق‌العاده محبوب Grand Theft Auto V شرکت راک‌استار همانند هفته گذشته، به ترتیب در رتبه‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند. در ادامه شما می‌توانید لیست ده عنوان پرفروش هفته بریتانیا را مشاهده کنید:

  1. Marvel's Spider-Man
  2. Shadow of the Tomb Raider
  3. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  4. NBA 2K19
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Grand Theft Auto V
  7. Super Mario Odyssey
  8. F1 2018
  9. PlayerUnknown's Battlegrounds
  10. Sonic Mania Plus
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.