نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 10 مهر 1397
ساعت 13:00

احتمال بازگشت حالت چندنفره به سری Assassin’s Creed

0 از 5

یوبی‌سافت اخیرا گفته که به دنبال برگرداندن ماد چندنفره به سری Assassin’s Creed است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های «اساسینز کرید» پس از عنوان Brotherhood، غیر از کمپین داستانی برای سال‌ها از یک بخش مخصوص و چندنفره آنلاین نیز برخوردار بود. این روند نیز تا زمان بازی Assassin’s Creed Unity ادامه داشت و در واقع در این بازی، امکان بازی و تجربه برخی مراحل به شکل کو-آپ و مشارکتی را هم معرفی کرد. با این حال با در نظر گرفتن اینکه آن بازی از نظر فنی تبدیل به یکی از بدترین نسخه‌های این سری شد، یوبی‌سافت تصمیم گرفت که این ویژگی‌ها را از بازی‌های بعدی این سری به کلی حذف و تمرکز خود را روی بازی اصلی صرف کند.

در این زمینه به تازگی صحبت‌های تازه‌ای از طرف یوبی‌سافت مطرح شده، و این کمپانی که تا چند روز دیگر رسما بازی بعدی این سری یعنی Assassin's Creed Odyssey را عرضه می‌کند، احتمال تغییر در این وضعیت را برای عناوین آینده محتمل می‌داند. گزارش تازه، براساس صحبت‌های تازه یکی از مدیران ارشد این شرکت یعنی Serge Hascoet است که گفته ماد چندنفره در بازی‌ها از نظر «ویژگی‌های جمعی و اجتماعی» در گیمینگ بسیار مهم است و یوبی‌سافت هم همیشه مایل بوده تا به آن توجه داشته باشد. از همین رو هم آن‌ها به دنبال بازگرداندن این ویژگی در سری اساسینز کرید هستند. او در این زمینه گفت:

ما تکنولوژی‌های گسترده‌ای در اختیار داریم پس این یک بحث مورد به مورد است. اما درباره اساسینز کرید، این عناوین فاقد بخش چندنفره هستند که به عنوان ویژگی جمعی در گیمینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. پس ما به بازگرداندن این بخش به سری توجه داریم.

با در نظر گرفتن اعمال نوآوری‌ها و در کل جذابیت‌هایی که حالت‌های چندنفره در این سری بازی‌ها داشتند، بسیاری از طرفداران از همان زمان مشخص شدن حذف این بخش از سری با ناامیدی مواجه شدند. به این ترتیب خبر اخیر می‌تواند باعث خوشحالی این دسته از طرفداران شود؛ آن عناوین درمجموع جزئی از برترین نسخه‌های سری نیز بودند. پس از بازی Unity و حذف حالت‌های چندنفره، یوبی‌سافت گرچه ویژگی‌های آنلاین محدودی را برای این بازی‌ها در نظر گرفت (برای مثال رویدادهای درون‌بازی و بخش Photo Mode اشتراکی در Origins)، اما عدم وجود یک بخش کامل و مجزای چندنفره، حتی در بازی موردانتظار Odyssey نیز تکرار شده است.

این شرکت قرار است در ۵ اکتبر (۱۳ مهر) بازی Assassin's Creed Odyssey را به شکل رسمی عرضه کند؛ پیرامون این بازی نیز اخیرا تعدادی از منتقدین صنعت گیم بررسی‌ها و امتیازات خود را پیرامون آن منتشر کردند که با در نظر گرفتن امتیاز متای کنونی ۸۷/۱۰۰ بازی، به نظر طرفداران با یکی از بهترین‌های این سری مواجه خواهند بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.