نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 مهر 1397
ساعت 13:00

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 احتمالا توسط یک ناشر ترک لو رفت

5 از 5

به تازگی یک ناشر معروف ترکیه‌ای، تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 را لیک کرده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ بازی Cyberpunk 2077 را می‌توان یکی از موردانتظارترین عناوین نسل هشتم دانست؛ عنوانی جهان‌باز و نقش‌آفرینی که حتی در بازه زمانی طولانی میان معرفی تا رونمایی رسمی آن در E3 امسال نیز بحث‌های زیادی را در میان طرفداران ایجاد کرده بود. مدتی پیش نیز یک ویدیو گیم‌پلی جدید از آن به انتشار درآمد که بسیاری از طرفداران را حتی بیش از همیشه مجذوب خودش کرد. پیرامون این بازی، CD Projekt Red گرچه هنوز به تاریخ انتشار بازی اشاره نکرده است، اما گمانه زنی‌هایی نیز وجود داشته که این عنوان نیز در میان عناوین سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

در ارتباط با تاریخ عرضه Cyberpunk 2077، این گمانه‌زنی‌ها ممکن است درست هم باشد؛ این موضوع با در نظر گرفتن لیک شدن تاریخ انتشار بازی توسط یک ناشر ترکیه‌ای مطرح شده است. این ناشر ترک که Bilkom نام دارد، پیش از این ناشر رسمی عنوان قبلی سی‌دی پراجکت یعنی The Witcher 3: Wild Hunt در ترکیه بوده و به همین خاطر نیز توییت اخیر آن‌ها و اشاره به عرضه بازی سایبرپانک 2077 در سال ۲۰۱۹، به عنوان یک شایعه قوی مطرح شده است. این نشار سابقه همکاری با کمپانی‌هایی نظیر Apple و Warner Bros را هم دارد و به عنوان یکی از ناشران بزرگ ترکیه‌ای شناخته می‌شوند.

در هر صورت و حتی با در نظر گرفتن هر سطحی از اعتبار، درنهایت باید این گزارش را در میان شایعات دسته‌بندی کرد. در این زمینه هنوز استودیو CD Projekt Red اظهارنظری پیرامون توییت این ناشر ترک مطرح نکرده است. البته اینجا صحبت‌های Mike Pondsmith از سی‌دی پراجکت و در دوران برگزاری E3 2018 نیز مطرح می‌شود که گفته بود طرفداران می‌توانند تا «چند سال دیگر هم منتظر بمانند» که اشاره به این نکته بود که بازی، هنوز تا نقطه تکمیل نهایی فاصله زیادی داشته است. اما در این رابطه، گزارش‌هایی نیز منتشر شد که استودیو قصد شتاب دادن بیشتری را به روند توسعه بازی دارد و به خصوص این نکته که بازی، در حال حاضر از ابتدا تا انتها نیز قابل تجربه بوده اما هنوز به کار بیشتری احتیاج دارد.

گفتنی است که بازی Cyberpunk 2077 حالا بیش از ۶ سال است که در دست توسعه قرار دارد و با در نظر گرفتن جاه‌طلبی‌های بزرگی که سی‌دی پراجکت پیرامون این عنوان دارد، طرفداران بسیاری را منتظر خود نگه داشته است. در صورتی که ادعای تازه ناشر ترک صحت داشته باشد، این دسته از طرفداران قطعا از عرضه بازی در سال ۲۰۱۹ خوشحال خواهند شد؛ اما در هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا CD Projekt واکنشی به این موضوع نشان می‌دهد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.