نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 دی 1398 - 09:00
0 از 5

دمو Final Fantasy 7 Remake احتمالا به زودی به PSN می‌آید

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ یک شایعه جدید فاش می‌کند که احتمالا شاهد انتشار نسخه دمو Final Fantasy 7 Remake در فروشگاه PSN خواهیم بود.

بازی Final Fantasy 7 Remake را می‌توان به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین در صف عرضه در سال ۲۰۲۰ و حتی کل نسل فعلی کنسول‌ها دانست. با در نظر گرفتن محبوبیت بالای نسخه اصلی و استقبال بسیار بالا در زمان معرفی این نسخه ریمیک، چندان عجیب نیست که شاهد اشتیاق بالای طرفداران برای شنیدن خبرهایی از بازی باشیم. پیرامون این بازی که فاصله چندانی هم با انتشار ندارد، اخیرا گزارشی منتشر شده که در صورت درستی، می‌توان امیدوار به تجربه زودتر از موعد آن از طریق «یک نسخه دمو» بود.

منبع شایعه جدید، وب‌سایت Gamstat است که با توجه به نحوه کار منحصر به فرد آن، می‌توان اعتبار بالایی هم برای لیک‌های منتشر شده از آن در نظر گرفت. این وب‌سایت، در بازه‌های زمانی مشخص درخواست‌های مشخصی را به دیتابیس‌های PSN ارسال و به این ترتیب از طریق ردیابی API شبکه پلی‌استیشن، تصاویر و کدهای عناوینی که هنوز در فروشگاه پلی‌استیشن فهرست نشده‌اند را استخراج می‌کند. تازه‌ترین مورد از این دست، لیک شدن تصویر و کد بازی Resident Evil 3 حدود یک هفته قبل از معرفی رسمی بازی بود. این وب‌سایت، همواره در حال فهرست کردن این آیتم‌ها است و در جدیدترین مورد، تصویر و کدهای بازی Final Fantasy 7 Remake Demo در آن دیده می‌شود. گفتنی است که این تصاویر از آدرس اصلی فروشگاه پلی‌استیشن استخراج شده بودند که البته درحال حاضر، تصویر مورداشاره از دیتابیس شبکه حذف شده است. با این همه و حتی با درنظر گرفتن تایید لیک‌های قبلی از این وب‌سایت، همچنان باید این گزارش را به عنوان شایعه درنظر گرفت.

بازی Final Fantasy 7 Remake قرار است در ۳ مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند) و به مدت یک سال، به صورت انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. اسکوئر انیکس پیش از این تایید کرده بود که قسمت دوم این ریمیک نیز در دست ساخت قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.