نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 اسفند 1398 - 09:00
0 از 5

کپ‌کام در گزارش مالی بعدی خود از عرضه 4 بازی بزرگ خبر خواهد داد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یک کاربر توییتری ادعا کرده که کپ‌کام در گزارش مالی خود، به عرضه چهار بازی بزرگ در سال مالی 2021-2020 اشاره می‌کند.

کاربر توییتری AestheticGamer که در Restera نیز با عنوان Dusk Golem فعال است، و معمولا اطلاعات فاش‌نشده و داخلی مختلفی هم از کپ‌کام منتشر می‌کند، به تازگی چند پست تازه پیرامون این شرکت منتشر کرده است. او در این رابطه گفته که کپ‌کام غیر از بازی Resident Evil 3 Remake، در سال مالی جدید یک بازی معرفی نشده دیگر از همین سری نیز عرضه خواهد کرد که البته هیچ کدام از عناوین Resident Evil 8 یا Code: Veronica remake هم نخواهد بود.

لازم به ذکر است که سال مالی بعدی از آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱ خواهد بود و به ادعای این کاربر، کپ‌کام در گزارش مالی بعدی خود و برنامه‌هایش برای سال مالی آینده به عرضه چهار بازی بزرگ اشاره خواهد کرد. این کاربر البته گفته که کپ‌کام در این سال مالی درمجموع پنج بازی عرضه می‌کند که یک عنوان از آن‌ها، بازی با ابعاد متوسط تا کوچک است. پیرامون چهار بازی بزرگ، AestheticGamer اشارات غیرمستقیمی داشته و گفته که غیر از Resident Evil 3 Remake، یک بازی معرفی نشده Resident Evil هم در صف معرفی و عرضه است. پیرامون دو بازی بعدی، یکی از احتمالات Street Fighter 6 است که اتفاقا شایعاتی مبنی بر عرضه در اوایل سال ۲۰۲۱ آن وجود دارد. همچنین بازی Dragon’s Dogma 2 هم می‌تواند در این فهرست قرار بگیرد. از طرفی با توجه به موفقیت بازی‌های بازسازی در کپ‌کام، عرضه عناوین ریمستر یا ریمیک نظیر Onimusha هم وجود دارد. AestheticGamer در این زمینه گفته که بعید است شاهد بازسازی Dino Crisis در آینده نزدیک باشیم، چون کپ‌کام ظاهرا چند سال پیش یک پروژه ناموفق و فاش نشده برای احیای این سری داشت که درنهایت منتفی شد.

حتی با در نظر گرفتن منبع این گزارش که اتفاقا سابقه طولانی در افشای اطلاعات معمولا درست از کپ‌کام داشته، باید توجه داشت که گزارش‌های از نوع شایعه و ادعا هرگز نمی‌توانند به عنوان مرجع درنظر گرفته شوند و ممکن است به کلی نادرست باشند. به این ترتیب برای مشخص شدن صحت این اظهارنظرها بایستی منتظر خبرهای رسمی بود.طبق پست‌های اخیر AestheticGamer، کپ‌کام در خصوص این بازی‌ها در گزارش مالی بعدی خود اظهارنظر می‌کند که زمان چندانی تا موعد انتشار آن هم باقی نمانده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.