نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 10 فروردين 1399 - 15:00
0 از 5

احتمالا تاریخ عرضه The Dark Pictures: Little Hope فاش شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی یک خرده فروشی آلمانی به موعد انتشار اپیزود بعدی بازی The Dark Pictures Anthology اشاره کرده است.

یکی از مهم‌ترین عناوین ژانر وحشت سال ۲۰۱۹ در صنعت بازی، جدیدترین پروژه استودیو Super Massive Games یعنی The Dark Pictures Anthology بود. با در نظر گرفتن تولیدات قبلی این تیم به خصوص بازی Until Dawn، امیدواری‌های زیادی درباره اولین اپیزود از این بازی یعنی Man of Medan وجود داشت. در این ارتباط از همان ابتدای معرفی، ماهیت اپیزودیک بودن The Dark Pictures Anthology تایید شده بود و به این ترتیب عرضه اپیزود دوم یعنی Little Hope نیز مشخص بود. با این حال در زمینه موعد عرضه این بازی، گرچه استودیو هنوز به شکل رسمی تاریخی مشخص نکرده است، ولی یک خرده فروشی آلمانی به روز ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) به عنوان موعد انتشار The Dark Pictures: Little Hope اشاره کرده است.

اخیرا مشخص شده که یک خرده فروشی آلمانی به نام Saturn، تاریخ عرضه بازی The Dark Pictures: Little Hope را لیک کرده است. با توجه به پست اخیر کاربران Reddit در این زمینه، این خرده فروشی روز ۲۶ خرداد را به عنوان روز انتشار اپیزود دوم این بازی معرفی کرده است؛ تاریخی که البته در حال حاضر از وب‌سایت خرده فروشی حذف شده است. در صورتی که این شایعه صحت داشته باشد، عرضه اپیزود دوم بازی درواقع کم‌تر از یک سال زمان برده است چون عنوان Man of Medan در آگوست ۲۰۱۹ منتشر شده بود.

گفتنی است که گزارش اخیر درباره مشخص شدن تاریخ عرضه The Dark Pictures: Little Hope، در حد شایعه است و تا زمان اعلام رسمی سازندگان قطعیت ندارد. پیرامون Little Hope، استودیو Super Massive در بازی اول یعنی Man of Medan به اپیزود بعدی اشاره کوتاهی کرده بود و غیر از آن، تاکنون خبر یا نمایش‌های بیشتری از Little Hope منتشر نشده است.

اپیزود اول بازی یعنی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan، درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی با امتیاز 7 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.