نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 14 ارديبهشت 1399 - 09:00
0 از 5

شایعه جدید به ویژگی دمو قابل بازی برای همه عناوین PS5 اشاره دارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش تایید نشده اشاره می‌کند که همه عناوین PS5 در فروشگاه پلی‌استیشن، امکان تجربه دمو بازی را به بازیکن می‌دهند.

به تازگی شایعه جدیدی درباره یکی از ویژگی‌هایی که احتمالا با عرضه پلی‌استیشن 5 به فروشگاه پلی‌استیشن اضافه می‌شود منتشر شده، که این امکان را به بازیکن می‌دهد که بتواند به صورت رایگان دمو قابل بازی از بازی مورد علاقه خود را از از طریق صفحه بازی در فروشگاه تجربه کند. در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد، به نظر می‌رسد که یکی از شرایط قرار گرفتن بازی‌های PS5 در فروشگاه پلی‌استیشن، فراهم شدن نسخه دمو برای آن بازی است.

عرضه دموهای قابل بازی، پدیده جدیدی نیست و در فروشگاه‌های مختلف نظیر PlayStation store، ناشران و بایسازان بارها اقدام به عرضه دمو قابل بازی رایگان کرده‌اند. این دموها نیز به اشکال مختلف مانند دارای محدودیت زمانی برای دانلود، دارای محدودیت زمانی برای تجربه حتی پس از دانلود یا دموهای رایگان دائمی بوده و می‌تواند یک مرجع خوب برای تصمیم‌گیری پیرامون خرید بازی باشد. با توجه به شایعه اخیر، ظاهرا سونی قصد دارد تا عرضه نسخه دمو را به عنوان یکی از شرایط قرار گرفتن بازی‌ها در فروشگاه پلی‌استیشن معرفی کند. گزارش اخیر، در ادامه اشاره می‌کند که این تحول جدید در کنار تغییرات ظاهری و طراحی کاملا جدید فروشگاه نیز هست که همزمان با لانچ PlayStation 5 در دسترس قرار می‌گیرد.

پیرامون نحوه دریافت دمو، شایعه اخیر اشاره می‌کند که بازیکن می‌تواند در مدت چند ثانیه و بدون نیاز به دانلود دیتا، دمو بازی را در صفحه بازی تجربه کند. در این زمینه البته به ویژگی استریم کردن بازی اشاره نشده ولی به نظر می‌رسد که دمو از همین طریق قابل تجربه باشد. همچنین مشخص نشده که کاربران در صورت تمایل می‌توانند دمو را دانلود کنند یا خیر. گفتنی است که سونی سرویس استریم بازی خود یعنی PlayStation Now را در اوایل نسل هشتم معرفی کرد که کتابخانه عناوین آن در طول ماه‌های اخیر، گسترش زیادی پیدا کرده و حالا بیش از ۷۰۰ بازی را شامل می‌شود؛ عناوینی که بعضا حتی امکان دانلود روی کنسول و تجربه بدون نیاز به اینترنت را هم می‌دهند.

باید توجه داشت که گزارش اخیر پیرامون امکان تجربه دمو برای همه عناوین PS5، به صورت شایعه است و تا زمان تایید رسمی نمی‌توان آن را قطعی درنظر گرفت. کنسول‌های بازی جدید PlayStation 5 قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ وارد بازار شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.