نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 ارديبهشت 1399 - 15:00
0 از 5

شایعه جدید به معرفی بازی Silent Hill PS5 در ماه بعد اشاره دارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ در ادامه گمانه‌زنی‌های بی‌توقف پیرامون احیای سری Silent Hill، گزارش جدید به معرفی ماه آینده بازی، تحت پلتفرم PS5 اشاره می‌کند.

یکی از موارد ثابت شایعات و گمانه‌زنی‌ها در طول چند ماه گذشته، تمرکز روی احیای سری بازی‌های وحشت-بقای «سایلنت هیل» بوده است. این سری بازی محبوب که کار خود را از سال ۱۹۹۹ شروع کرد، تاکنون چندین بازی و فیلم هالیوودی داشته که البته از سال ۲۰۱۴ و کنسل شدن Silent Hills توسط کونامی، تقریبا به شکل کامل خاموش بوده است. این البته یک سیاست کلی‌تری از جانب کونامی نیز بوده که مدت‌هاست تمرکز خود را از ساخت عناوین بزرگ برداشته است. در این ارتباط اما در طول ماه‌های اخیر، گزارش‌های غیررسمی، اشارات جسته و گریخته و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احیا و ریبوت سری وجود داشته که در این زمینه، سونی نیز ظاهرا نقش مهمی ایفا می‌کند. کونامی تاکنون یک مرتبه گزارش‌ها را رد کرده ولی گفته که آن‌ها این مجموعه را فراموش نکرده‌اند.

به تازگی یک اینسایدر فعال در وب‌سایت Resetera به نام KatharsisT، اشاره داشته که سونی قصد دارد در ماه آینده میلادی از این بازی برای پلتفرم جدید خود یعنی پلی‌استیشن 5 رونمایی کند. کاربر ذکر شده البته به منبع خود اشاره‌ای نکرده، ولی با توجه به اینکه زمان چندانی تا فرا رسیدن ماه می وجود ندارد، درستی یا نادرستی این ادعا نیز به زودی مشخص می‌شود.

جدای از اینکه این ادعا صحت دارد یا خیر و بایستی به عنوان یک شایعه مورد توجه قرار بگیرد، تاکنون گزارش‌های مختلفی هم وجود داشته که به رونمایی رسمی PS5 در ماه می اشاره می‌کرده است. در صورتی که این گزارش‌ها صحت داشته باشند، بحث نمایش بازی‌های پلتفرم جدید نیز قطعا مطرح خواهد شد و معرفی بازی ریبوت سایلنت هیل به عنوان یک انحصاری PS5 می‌تواند سورپرایز بزرگی باشد. در هر صورت زمان چندانی تا مشخص شدن حقیقت این ادعاها باقی نمانده است.

سونی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن 5 را در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.