نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 ارديبهشت 1399 - 09:00
0 از 5

Resident Evil 8 یکی از تاریک‌ترین و مخوف‌ترین عناوین سری می‌شود

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ شایعات جدیدی که درباره نسخه هشتم سری رزیدنت اویل منتشر شده، حکایت از تاریک‌ترین و مخوف‌ترین بازی در کل سری دارد.

طرفداران حتی تا قبل از عرضه دو بازی ریمیک RE2 و RE3، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره نسخه بعدی و هشتم سری رزیدنت اویل از خط اصلی آن داشتند. با این حال این گمانه‌زنی‌ها در طول چند ماه اخیر شدت بیشتری گرفته و خصوصا اینسایدر شناخته‌شده مباحث مرتبط به کپ‌کام و سری Resident Evil، یعنی  AestheticGamer در توییتر یا همان Dusk Golem در Resetera که سابقه زیادی در انتشار اطلاعات کلی از عناوین هنوز معرفی نشده سری دارد، گزارش‌های مختلفی را از بازی Resident Evil 8 منتشر کردند. فارغ از این بحث که اطلاعات منتشر شده به صورت رسمی نیستند و به عنوان شایعه درنظر گرفته می‌شوند، این کاربر اخیرا جزئیات بیشتری را هم از بازی منتشر کرده که جالب هستند.

Dusk Golem در توییت اخیر خود گفته که هنوز هم احتمال معرفی نزدیک بازی جدید سایلنت هیل را بالا می‌داند. هرچند در این زمینه تردیدهایی هم هست و باید بیشتر منتظر بود. او در ادامه گفتکه بیش از هر چیز مشتاق رونمایی از Resident Evil 8 است که قرار است «تاریک‌ترین» و همچنین «مخوف‌ترین» بازی در کل این سری باشد. او سپس در یک پست دیگر اشاره کرده که طرفداران باید خود را آماده مواجهه با برخی از «ترسناک‌ترین» دشمنان طراحی شده در کل سری RE کنند.

تاکنون شایعات زیادی درباره بازی رزیدنت اویل 8 وجود داشته که با توجه به اینکه چنین بازی هنوز رونمایی نشده است، در بیشتر این گزارش‌ها تردید وجود دارد. در گمانه‌زنی‌های قبلی اشاره شده بود که نام این بازی Resident Evil 8: The Village است و البته برای عرضه در سال ۲۰۲۱ درنظر گرفته شده است. گفتنی است که آخرین بازی سری در خط اصلی، بازی Resident Evil 7 بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد؛ شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ برای این بازی با امتیاز 8٫4 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.