نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 07 آذر 1396 - 18:10
0 از 5

جزییاتی از گیم‌پلی و داستان Devil May Cry 5 لو رفت!

اخیرا اطلاعات زیادی از بخش‌های مختلف بازی Devil May Cry 5 در فضای مجازی درز کرده است

بخش بزرگی از اطلاعات مربوط به جدیدترین بازی سری Devil May Cry توسط عوامل داخلی که اطلاعات زیادی از این بازی داشتند، در فضای مجازی پخش شد. با وجود اینکه پس از عرضه‌ی Devil May Cry 4 در سال 2008، از نسخه‌ی شماره‌ی پنجم هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده بود، بسیاری مطمئن بودند که پروژه‌ی پنهان آقای هیدئاکی ایتسونو نسخه‌ی جدیدی از سری محبوب Devil May Cry است. لطفا به این نکته توجه کنید: متنی که در ادامه خواهید خواند ممکن است اطلاعاتی از Devil May Cry 5 را برای شما افشا کند که تمایلی به آگاهی از آنها ندارید! این هشدار ما به طرفداران Devil May Cry بود.

طبق این اطلاعات لو رفته، Devil may Cry 5 احتمالا در بازه‌ی زمانی بین آوریل 2018 تا مارس 2019 (معادل با فروردین 97 الی اسفند 97) عرضه خواهد شد. قبل از عرضه‌ی بازی یک نسخه‌ی دمو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. دو سال است که سازندگان مشغول کار بر روی این عنوان هستند. از آنجایی که کمپانی سونی بیشترین سرمایه‌گذاری را بر روی این پروژه داشته است، احتمالا بخشی از محتوای بازی به صورت انحصاری در اختیار دارندگان کنسول PlayStation 4 قرار بگیرد.

همانطور که پیش از این نیز شایعاتی در این باره شنیده بودیم، Devil May Cry 5 احتمالا در PSX 2017 نمایش خواهد داشت. حال اطلاعات جدید حاکی بر این هستند که سونی در PSX 2017 نمایش کوچکی ز این بازی ارائه میکند تا بتواند برای E3 سال بعد با دست پر به میدان بیاید. با استناد بر این اطلاعات، احتمال اینکه تا پایان سال جاری میلادی از بازی رونمایی شود بسیار ضعیف است و بجای در سال 2018 شاهد رونمایی رسمی از Devil May Cry 5 خواهیم بود.

اما اکنون میرسیم به داستان Devil May Cry 5، اتفاقات این بازی پس از رویدادهای Devil May Cry 4 به وقوع می‌پیوندند. شخصیت‌های مختلفی در Devil May Cry 5 قابل بازی خواهند بود. شخصیت دانته در این شماره بسیار جدی‌تر از نسخه‌های پیشین خواهد بود. البته این پروتاگونیست سری Devil May Cry هنوز هم دشمنانش را به سخره می‌گیرد و اصالت خود را حفظ کرده است. در نقاط کلیدی داستان کنترل شخصیت‌های دیگر را بر عهده خواهید گرفت. از شخصیت منفی اصلی بازی با نام "The Prince of Darkness" یا «شاهزاده‌ی تاریکی» یاد شده است. به اعتقاد هواداران این نام مربوط به باس و دشمن اصلی دانته در Devil May Cry است.

لول دیزاین و طراحی محیط بازی جدید نسبت به نسخه‌های قبلی «بازتر» است هرچند با یک بازی جهان باز سروکار نخواهیم داشت. در مقایسه با گذشته، ممکن است بازیکنان در طول مبارزات با تعداد دشمنان بیشتری مواجه شوند. به نظر میرسد که تجربه‌ای که در محیط بازی خواهیم داشت نسبت به نسخه‌های قبل ظریف‌تر است و همچنین انیمیشن و حرکات شخصیت‌ها در بیشتر زمان بازی «نرمتر» شده‌اند.

تیم سازنده بر روی باسها تمرکز زیادی کرده است. در بازی Devil May Cry 5 باس فایت‌ها در مقیاس وسیع و در قالب نمایش‌های خیره کننده انجام خواهند شد. گفته شده است که یکی از باسهای اصلی بازی در طول مبارزه به محیط‌های مختلفی جابجا میشود. دوربین در مبارزات مقیاس وسیعتری را پوشش خواهد داد و تعامل با محیط بازی شامل تخریب و استفاده از آن بر علیه دشمنان میشود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.