نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 مهر 1399
ساعت 15:00

سرعت لودینگ های Devil May Cry 5 در PS5 به 4 ثانیه کاهش می یابد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گیم‌پلی Devil May Cry 5: Special Edition در PS5، به نظر سرعت لودینگ‌های این بازی از 22 ثانیه در PS4 به تنها 4 ثانیه در PS5 کاهش پیدا می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین و پرتکرارترین ویژگی که سونی درباره PS5 تبلیغ کرده به سرعت بسیار بالای SSD این کنسول مربوط است. سونی در کنسول پلی‌استیشن نسل نهمی خود، از مدل کاملا سفارشی‌سازی شده حافظه های ذخیره‌ساز SSD استفاده کرده که از  نظر سرعت انتقال دیتا، بسیار سریع‌تر از انواع SSD موجود در بازار است. این ویژگی تا به حال مورد تحسین بسیاری از بازی‌سازان هم قرار گرفته و به گفته آن‌ها، این سرعت بالا در بسیاری بخش‌ها نظیر صفحات لودینگ و ...خودش را نشان می‌دهد. با توجه به ویدیوهای hands-on اخیر پیرامون این کنسول، طرفداران فرصت دیدن اجرای بازی روی این SSD ها را پیدا کردند که در یک مورد تازه، امکان مقایسه سرعت لودینگ بین PS4 و PS5 فراهم شده است.

براساس یک ویدیو جدید hands-on که در یوتیوب منتشر شده، گیم‌پلی تعدادی بازی که در PS5 اجرا می‌شوند نمایش داده شده است. در بین این بازی‌ها، بازیکن نسخه Devil May Cry 5: Special Edition را نیز تجربه می‌کند که در یک بخش پس از انجام تنظیمات و انتخاب مرحله، تنها با 4 ثانیه فاصله دکمه Continue برای شروع مرحله ظاهر می‌شود. این موردی هست که می‌توان مقایسه کرد چون فاصله انتخاب همین مرحله تا شروع آن در کنسول PS4، حدود 22 ثانیه بود و به این ترتیب، سرعت لودینگ‌های این بازی در PS5 تقریبا 5 برابر کم‌تر شده است. در این زمینه، صفحه لودینگ در PS5 حالا دکمه Continue هم قرار داده که چنین دکمه‌ای در PS4 نبود؛ ویژگی که باعث می‌شود تا بازیکن فرصت مطالعه نکات و توضیحات نوشته شده در صفحه را پیدا کند.

بازی Devil May Cry 5: Special Edition همزمان با عرضه Xbox Series X و Xbox Series S در 10 نوامبر (20 آبان) و در PS5 در 12 نوامبر (22 آبان) عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.