نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 مهر 1399
ساعت 09:00

راک استار استودیو Ruffian Games را خریداری کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Rockstar Games  اخیرا اعلام کرده که استودیو بازیسازی Ruffian Games را خریداری و این تیم از این پس با نام Rockstar Dundee فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

استودیو بازیسازی Ruffian Games به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games تصاحب شده است. این تیم که از این پس کار خود را با نام جدید Rockstar Dundee زیر نظر راک‌استار ادامه می‌دهد، قبلا در ساخت بازی‌هایی مثل Crackdown 2 و Crackdown 3 نقش داشته است. با توجه به این گزارش، خرید استودیو توسط راک‌استار، در اوایل ماه جاری میلادی یعنی اکتبر صورت گرفته و تغییر نام و برند نیز به فاصله کوتاهی از این زمان انجام شد.

Ruffian Games که در شهر داندی در بریتانیا واقع شده، کار خود را از سال 2008 شروع کرده و در این فاصله در ساخت چند بازی نظیر Crackdown 2، Halo: The Master Chief Collection، Crackdown 3 و ... با استودیوهای اصلی سازنده این عناوین همکاری داشته است. پس از تصاحب، این استودیو حالا با نام Rockstar Dundee فعالیت خواهد کرد و البته مشخص نیست که آن‌ها چه نقشی را در پروژه‌های بعدی شرکت راک‌استار برعهده می‌گیرند. با این حال با توجه به کارهای قبلی این تیم در بخش‌های چندنفره و آنلاین، انتظار می‌رود که عمده تمرکز Rockstar Dundee در مجموعه راک‌استار مربوط به محتواهای آنلاین باشد.

نکته مهم دیگر، درباره خبر سال گذشته همکاری میان Ruffian Games و راک‌استار در «بازی‌های اکشن چندنفره» است که از طریق یک فهرست استخدامی منتشر شده بود. با در نظر گرفتن این خبر، می‌توان متوجه شد که همکاری قبلی میان این دو در زمینه عناوین آنلاین وجود داشته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.