نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 آذر 1399
ساعت 15:00

عرضه بسته الحاقی Virgil برای PS4، Xbox One و PC بازی DMC 5

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بسته الحاقی مربوط به کاراکتر Virgil حالا برای نسخه اورجینال Devil May Cry 5 در کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی عرضه شده است.

سری بازی‌های Devil May Cry، در سال گذشته شاهد بازگشت بزرگی بود و پنجمین بازی این مجموعه، پس از حدود ده سال انتظار منتشر شد. این بازی به صورت گسترده‌ای با نقدهای مثبت طرفداران و منتقدین نیز مواجه شد و عملکرد مالی مناسبی را هم در گزارش‌های مربوط دریافت کرده بود. پیرامون این بازی، کپ‌کام مدتی پیش نسخه Special Edition این بازی را به صورت مستقل و تنها برای کنسول‌های جدید نسل نهمی عرضه کرد، که این نسخه شامل تعدادی محتوای جدید از جمله امکان انتخاب شخصیت Virgil می‌شد.

با توجه به اطلاعیه اخیر شرکت، بسته الحاقی Virgil حالا برای دارندگان نسخه اورجینال بازی در PS4، Xbox One و PC نیز منتشر شده است. گفتنی است که پس از دریافت و نصب این DLC، فقط امکان انتخاب کاراکتر ویرجیل در کمپین اصلی، Bloody Palace و محوطه تمرین The Void فراهم می‌شود، و برای مثال دیگر ویژگی‌های نسخه Special Edition نظیر گرافیک بالاتر یا حالت Dark Knight شامل این بسته الحاقی نمی‌شوند.

Devil May Cry 5 و بسته الحاقی Virgil در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز مطالعه کنید. به علاوه نسخه Devil May Cry 5: Special Edition این بازی نیز فقط برای PS5 و Xbox Series X|S در دسترس قرار دارد، که نقد و بررسی اختصاصی این نسخه با امتیاز 9٫1 از 10 را نیز می‌توانید مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.