نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 آذر 1399
ساعت 12:00

ظاهرا داستان کامل بازی Resident Evil Village لیک شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به خبر قبلی هک شدن سرورهای کپ‌کام، اخیرا داستان بازی Resident Evil Village به صورت کامل به بیرون درز پیدا کرده است.

جدیدترین بازی سری رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Village، که در تابستان رونمایی شد قرار است در سال 2021 عرضه شود. این بازی محل حواشی بسیار زیادی بوده، و حتی تا قبل از انتشار بازی نیز لیک‌ها و درزهای خبری به این بازی اشاره کرده بودند. پیرامون این عنوان، اخیرا فاش شده که خط داستانی و جزئیات نسبتا کاملی از آن حالا در محیط اینترنت پخش شده و به این ترتیب، طرفداران سری در صورتی که تمایل به تجربه بدون اسپویل بازی دارند بهتر است تا مدتی از دنبال کردن خبرهای این بازی خودداری کنند.

با توجه به منابع اولیه گزارش لیک شدن داستان Resident Evil Village، این درزهای خبری که شامل سکانس‌ها و تصاویر نیز هستند بر پایه هک شدن سرورهای کپ‌کام به دست آمده، که مدتی پیش خبر آن رسانه‌ای شده بود. این عملا یک گروه هکری است که دیتاها را به مقصود باج گرفتن نگه داشته و به صورت مقطعی آن‌ها را لیک می‌کند. به هر ترتیب همان‌طور که اشاره شد جزئیات زیادی از داستان، سکانس‌های میان‌پرده و حتی پایان‌بندی بازی حالا ممکن است در فضای مجازی پیدا شود و طرفداران، بهتر است از توجه به آن‌ها به منظور تجربه اورجینال و اسپویل نشده بازی نهایی خودداری کنند. همچنین این بازی هنوز در دست ساخت است، و حتی احتمال برخی تغییرات نیز پس از این لیک‌ها وجود دارد.

بازی Resident Evil Village در حال حاضر برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی در دست ساخت است و با توجه به تایید عرضه برای اوایل 2021، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک اطلاعات رسمی بیشتری از این بازی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.