نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 خرداد 1397 - 10:30
0 از 5

یک تئوری به جریان داشتن بازی Death Stranding در ایسلند اشاره می کند

برخی فرضیات و تئوری‌پردازی‌ها به احتمال وقوع رویدادهای بازی Death Stranding در کشور و جزیره ایسلند اشاره می‌کند.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ چند روز پیش، هیدئو کوجیما در جریان یک پست توئیتری در حساب رسمی خود، تصویری از خزه‌های روی سنگ در بازی انحصاری PS4 و مورد انتظار Death Stranding را به اشتراک گذاشت که کیفیت بالای بافت‌ها، با موتور بازی‌سازی دسیما که در ساخت بازی به کار گرفته شده را نشان می‌داد. این تصویر از آن زمان تاکنون محل بحث‌ها و تئوری‌پردازی های طرفداران شده و آن‌ها را به دنبال پیدا کردن سرنخ‌هایی از بازی آینده کوجیما سوق داده است. حالا، اگر یکی از تئوری‌های برخی طرفداران را محتمل در نظر بگیریم، خزه‌ها و سنگ‌های نمایش داده شده در تصویر احتمالا نشان‌دهنده فضا و محیط جزیره و کشور ایسلند در بازی است.

این تئوری ابتدا توسط یکی از طرفداران بازی دث استرندینگ به نام Rafael Andrade در حساب توئیتری وی منتشر شد که مدتی بعد، خود کوجیما نیز پست این طرفدار را در حساب رسمی‌اش بازنشر داد. در توئیت این کاربر که در ادامه مشاهده می‌کنید، او تصویری واقعی از خزه‌های روی سنگ در بالای محوطه‌ای گدازه‌ای در ایسلند به اشتراک گذاشته که بسیار شبیه تصویر خزه و سنگی است که کوجیما ارسال کرده بود. شما در ادامه این توئیت و تصویر مقایسه میان عکس واقعی و عکس از بازی را مشاهده می‌کنید.

خزه‌های روی یک محوطه گدازه‌ای در ایسلند و تصویر جدید از دسیما/دث استرندینگ خیلی شبیه به هم هستند.

 Death Stranding Iceland 1

غیر از این توئیت، کاربر دیگری هم به نام BlueHarvey تصویری از ایسلند به اشتراک گذاشته، که مشابهت آشکاری با یکی دیگر از تصاویر منتشر شده و قبلی Death Stranding دارد؛ این تصویر نیز به وضوح می‌تواند یکی دیگر از شاهدها، برای اثبات این نظریه باشد که وقایع این بازی در جزیره ایسلند جریان خواهد داشت. شما در ادامه این پست توییتری و تصویر منتشر شده را نیز مشاهده می‌کنید:

 

این هم ایسلند

 Death Stranding Iceland 2

همان طور که اشاره شده، کوجیما هم در حرکتی جالب اقدام به بازنشر پست Andrade در حساب کاربری خودش کرده و باعث شده تا بسیاری، این طور فرض کنند که کارگردان Death Stranding هم با این تئوری موافق است. البته قطعا این احتمال نیز وجود دارد که کوجیما، فقط به خاطر تشویق و ستایش این طرفدار در نکته‌سنجی که صرف کرده اقدام به بازنشر پست او کرده باشد. با این حال، همان طور که اشاره شد این تنها تصویر و شاهدی نیست که به تئوری فضای ایسلند در بازی Death Stranding دامن می‌زند. نکته جالب دیگری هم که وجود دارد، خیلی قبل‌تر و زمانی که کوجیما در حال آماده‌سازی برای ساخت بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain بود، او یک سفر به ایسلند داشت و اتفاقا تصاویری از پوشش خزه‌ای در یک ناحیه از ایسلند به اشتراک گذاشته بود. بنابراین و با در نظر گرفتن همه جوانب کار، به نظر می‌رسد که می‌توان روی تئوری ارتباط ایسلند با بازی جدید کوجیما حساب باز کرد.

در نهایت، آخرین نکته این است که همه این تئوری‌ها و فرضیات، تا زمان تایید رسمی از جانب کوجیما تنها می‌توانند در حد گمانه‌زنی و حدسیات از جانب طرفداران قلمداد شوند. به طور کلی، کوجیما از دیرباز از روش‌های مرموز در بازارگرمی بازی‌هایش استفاده می‌کرده و این تئوری هم اولین گمانه‌زنی‌های جدی طرفداران پیرامون بازی نبوده است. بسیاری از طرفداران پیش از این هم بعد از نمایش تریلرهای قبلی بازی، در مورد آن‌ها نظریه‌پردازی می‌کرده‌اند و کوجیما نیز همواره این دسته از طرفداران را به روش‌های مختلف تشویق می‌کرده است. بازی Death Stranding اولین بار در جریان رویداد E3 2016 معرفی شد و قرار است در روز ۲۲ خرداد، یکی از آیتم‌های اصلی کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 نیز باشد. باید دید که آیا در کنفرانس چند هفته آینده سونی، این گونه تئوری‌های طرفداران به اثبات خواهد رسید یا خیر.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1397
    نظرها: 4
    تشکر: 4
    تشکرشده: 4
    کنسول‌های بازی:

    بعید میدونم ربط مستقیمی به ایسلند داشته باشه بیشتر بنظر میرسه برای طراحی محیط بازی از اون مناطق الهام گرفته باشن

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط 2B ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.