نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 خرداد 1397 - 08:00
0 از 5

احتمال معرفی Fallout 3 Remastered در E3 2018 وجود دارد

طبق چند گزارش و پیش‌بینی صورت گرفته، طرفداران همچنان می‌توانند امیدوار به معرفی بازی Fallout 3 Remastered در E3 امسال باشند.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ از وقتی Bethesda زمزمه‌ها درباره یک بازی جدید از سری نقش‌آفرینی و پسا آخرالزمانی «فال‌اوت» را شروع کرده بود، طرفداران دست به تئوری‌پردازی‌های گسترده‌ای زدند و درباره احتمالات زیادی همچون Fallout 3 Remaster و Fallout Battle Royale تا Fallout 5 و Fallout: New Vegas 2 اظهار نظر کردند. درحالی که برخی از این تئوری‌ها فوق‌العاده جذاب هم بودند، مشخص شد که یک نسخه ریمستر شده از بازی سوم این سری تا چه میزان، مورد توجه و خواست طرفداران بوده است. با این حال شرکت Bethesda درنهایت اقدام به معرفی رسمی بازی Fallout 76 کرد، و احتمالا این معرفی بسیاری از آن دسته طرفداران که مایل به معرفی نسخه ریمستر بازی Fallout 3 را تا حدودی ناامید کرد.

با این وجود، طرفداران عرضه نسخه ریمستر بازی سوم می‌توانند همچنان امیدهای خود را برای عرضه این بازی زنده نگه دارند. پیش از این یک کاربر Reddit به نام SoMeh، دقیقا و به درستی بازی Fallout 76 را پیش‌بینی کرده بود و پس از تایید رسمی بازی توسط بتزدا، حالا دنبال‌کنندگان اعتبار خاصی برای پیش‌بینی‌های او قائل هستند. در پست او که پیرامون پیش‌بینی معرفی Fallout 76 صحبت کرده بود، کاربری درباره احتمال معرفی بازی Fallout 3 Remaster نیز از وی سوال کرد که SoMeh در یک پاسخ مرموز گفت «این طور هست».

ذکر این موضوع نیز خالی از لطف نیست که مدتی پس از این پاسخ، SoMeh نظر خودش را حذف کرده است. همچنین وقتی از وی سوال شد که عرضه احتمالی این بازی، صرفا یک پورت ساده خواهد بود یا قرار است بازی با موتور Fallout 4 بازسازی شود، او ادعا کرد که «متاسفانه نمی‌تواند به جزئیات بیشتری در این رابطه اشاره کند». غیر از این موضوع، در یک مبحث دیگر که پیرامون فهرست‌های منتشر نشده از بازی‌های E3 2018 صحبت می‌شد، ادعای SoMeh به نوعی تایید شد و همان طور که در تصویر زیر از یک فهرست احتمالی لیک شده مشاهده می‌شود، نام بازی Fallout 3 Anniversary نیز به چشم می‌خورد.

leaked list fallout 3 e3 2018

در این زمینه شاید لازم به یادآوری نباشد که تا زمان هرگونه تایید رسمی از جانب Bethesda یا E3، این گونه گزارش‌ها به شکل شایعه و گمانه‌زنی مطرح خواهند بود. به هر شکل، حتی شایعات اینچنینی نیز برای طرفداران پرشمار عرضه نسخه ریمستر بازی Fallout 3 هم خبر خوب و امیدوارکننده‌ای خواهد بود. به هر شکل گرچه طرفداران نسخه سوم، همچنان می‌توانند به معرفی نسخه ریمستر بازی در E3 امسال خوشبین باشند، ولی طرفداران عرضه Fallout: New Vegas 2 بعید است که شاهد معرفی این بازی باشند، چون در تبلیغات و بازاریابی اخیر Bethesda پیرامون معرفی بازی جدید سری، اثری از Obsidian Entertainment به عنوان تیم سازنده New Vegas وجود نداشت.

به هر شکل و همان طور که اشاره شد، بتزدا تاکنون فقط بازی جدید Fallout 76 را تایید کرده است. پیرامون خود این بازی نیز شایعات قوی وجود داشته که بازی، احتمالا دارای المان‌های آنلاین مشابه بازی‌های چندنفره نظیر Rust و DayZ خواهد بود. به هر شکل گرچه در این مدت، شاهد خبرهای خوبی برای طرفداران سری Fallout بودیم، اما شایعات و گمانه‌زنی‌ها نیز پیرامون آن زیاد بوده و طرفداران برای تایید یا رد شایعات، تا شروع رویداد E3 2018 حالا کم تر از دو هفته زمان نیاز دارند.

کمپانی Bethesda در رویداد E3 امسال نیز کنفرانس اختصاصی خودش را برگزار خواهد کرد. این رویداد قرار است در روز 21 خرداد، ساعت ۶ صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.