نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 05 خرداد 1397 - 18:14
5 از 5

Resident Evil 2 Remake در E3 حضور خواهد داشت

به گفته یک منبع خبری، از Resident Evil 2 Remake در E3 رونمایی خواهد شد.

نسخه بازسازی شده اولین Resident Evil، هنوز که هنوز یکی از بازی‌هایی است که از لحاظ گرافیکی زیبا به نظر می‌رسد و مثل اینکه Resident Evil 2 Remake از آن هم زیباتر خواهد بود. ماه‌ها گذشته که هنوز هیچ خبر جدیدی از این عنوان به گوش ما نرسیده بود، اما امروز صبح سایت Rely On Horror، اطلاعات جدیدی را که از یک منبع مطمئن به دست آورده بودند فاش کردند.

این منبع، گمان دارد که Resident Evil 2 Remake در E3 به نمایش گذاشته خواهد شد. این حدس، بر اساس تاریخ انتشار بازی زده شده، که با توجه به آن، رونمایی از بازی در E3 منطقی به نظر می‌رسد. در هر صورت هنوز اطمینانی نیست که بازی را در E3 ببینیم.

همچنین منبع سایت Rely On Horror گفته که Resident Evil 2 Remake، از لحاظ گرافیکی، بهترین نسخه در سری Resident Evil است. گزارش‌ها حاکی از این است که بازی با RE Engine درست شده و اگر به خاطر داشته باشید، برای ساخت Resident Evil 7، این موتور دوباره از اول درست شده بود.

خبر دیگر این است که بازی روی PS4، رزولوشن 1080p دارد و فریم ریت آن در 30fps قفل خواهد بود. در حالی که روی PS4 Pro، بازی با رزولوشن داینامیک و فریم ریت 60fps اجرا می‌شود. به نظر می‌رسد هدف اصلی رزولوشن 4K و فریم ریت 60fps باشد، اما از آنجایی که اولویت با فریم ریت است، یک سیستم تنظیم رزولوشن در بازی پیاده سازی می‌شود.

گیم پلی و دوربین بازی همچنان به شکل قبلی هستند. با این وجود، به گفته منبع خبری، Capcom به دنبال راه حلی می‌گردد تا کار را برای طرفداران Resident Evil 4 و سبک Over The Shoulder راحت‌تر کند. عوض کردن دوربین بازی بحث برانگیز خواهد بود، اما تجربه بازی از زاویه دیگری بجز زاویه قبلی خودش مطمئنا جالب است.

همچنین به یاد داشته باشید که RE Engine توانایی پیاده سازی قابلیت واقعیت مجازی را هم دارد و Capcom می‌تواند از این قابلیت برای Resident Evil 2 Remake استفاده کند. مد VR بازی Resident Evil 7 یکی از بهترین تجربه‌های VR است که تا به حال وجود داشته.

جزئیات کوچک دیگری هم در این گزارش آمده، مانند قابلیت تغییر لباس و شخصیت اصلی که ممکن است حقیقت داشته باشد یا خیر. همچنین مهم است که بدانیم این‌ها همه بر اساس حدس و گمان هستند و ممکن است هیچ کدام از این خبرها حقیقت نداشته باشند. همه چیز در E3 مشخص خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.