نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 19 فروردين 1399
ساعت 15:00

نظرسنجی کپ‌کام از طرفداران Resident Evil پیرامون ریمیک‌های بعدی

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به توجه به عرضه اخیر Resident Evil 3 remake، کپ‌کام از طرفداران سری پیرامون انتشار یک ریمیک دیگر نظرخواهی کرده است.

کپ‌کام چند روز پیش سرانجام بازی Resident Evil 3 remake را عرضه کرد که درواقع دومین بازی ریمیک از عناوین کلاسیک این سری در طول دو سال اخیر بوده است. این شرکت در دو سال پیاپی، اقدام به انتشار عناوین Resident Evil 2 و Resident Evil 3 remake کرد و با توجه به استقبال گسترده‌ای که صورت گرفت، حالا از طرفداران پیرامون احتمال یک بازی دیگر ریمیک از این سری نظرخواهی کرده است. در این ارتباط البته طرفداران مدت‌هاست که نسبت به ساخته شدن نسخه‌های ریمیک از Resident Evil: Code Veronica یا حتی Resident Evil 4 اظهار علاقه نشان دادند، و نظرخواهی جدید نشان می‌دهد که کپ‌کام نیز با چنین ایده‌هایی مخالفت ندارد.

نظرسنجی جدید که از طریق وب‌سایت آسیایی کپ‌کام صورت گرفته، این کمپانی ژاپنی از طرفداران پرسیده که «اگر یک بازی ریمیک جدید از Resident Evil منتشر شود، آیا آن را خواهند خرید؟» این پرسش چند گزینه دارد که در نوع خود جالب هم هست. برای مثال کپ‌کام گفته که اگر این بازی تنها برای کنسول‌های نسل بعد عرضه شود، کنسول و بازی را خواهند خرید یا اینکه بازی را فقط روی کنسول‌های فعلی تهیه کنند؟ موارد دیگر از جمله اینکه بازی را در روز عرضه آن تهیه می‌کنند یا اینکه به خرید در روز عرضه تمایلی ندارند ولی در آینده آن را بازی خواهند کرد. گزینه آخر نیز به عدم تمایل به تجربه هرگونه بازی ریمیک جدید اختصاص دارد. با در نظر گرفتن این موارد، کپ‌کام تمایل دارد که واکنش دقیقی از طرفداران برای عرضه ریمیک بعدی این سری دریافت کند.

resident evil 3 survey

 

به صورت کلی، کپ‌کام بازخوردهای بسیار عالی هم از نظر فنی و هم از نظر فروش درارتباط با دو بازی ریمیک اخیر Resident Evil 2 و 3 داشته و همین موضوع، آن‌ها را برای ساخت عناوین مشابه دیگر ترغیب کرده است. این خصوصا با توجه به اظهارعلاقه طرفداران در ارتباط با ساخت نسخه‌های بازسازی از Resident Evil: Code Veronica و Resident Evil 4 نیز هست و این دو بازی نیز در میان محبوب‌ترین عناوین سری قرار می‌گیرند. با وجود این موارد، به نظر می‌رسد که حالا بهترین فرصت برای کار روی نسخه هشتم سری و عرضه آن باشد؛ بازی احتمالی که گرچه هنوز معرفی نشده، ولی اخیرا شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده است. این کمپانی، درمجموع چندین تیم بازی‌سازی را در درون خود دارد و می‌توانند چندین پروژه را به شکل همزمان پیش ببرند و باید دید که معرفی Resident Evil 8 یا ریمیک بعدی این سری، در چه زمانی صورت می‌گیرد.

آخرین بازی منتشر شده از این مجموعه، Resident Evil 3 Remake است که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.