نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 خرداد 1397 - 09:30
4 از 5

احتمال معرفی Dying Light 2 در E3 2018 وجود دارد

طبق یک گزارش جدید، احتمال دارد استودیو Techland از نسخه جدید بازی Dying Light در E3 امسال پرده‌برداری کند.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ احتمالا یکی از بهترین بازی‌هایی که طرفداران در سبک زامبی تجربه کرده‌اند، بازی Dying Light محصول استودیو لهستانی Techland بوده است که در زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۵، با بازخوردهای بسیار مثبت و تحسین‌هایی پیرامون محیط‌سازی عالی و گیم‌پلی درگیرکننده و خوش‌ساخت خود مواجه شده بود. Dying Light در نقد و بررسی صورت گرفته در بازی‌مگ نیز با استقبال مواجه شد و امتیاز خوب ۸ از ۱۰ را دریافت کرده است. به این ترتیب، اکثر طرفداران که این بازی را تجربه کرده‌ند قطعا از شنیدن خبر عرضه بازی دوم و دنباله نیز استقبال خواهند کرد، و حالا باید گفت که اگر شایعه اخیر صحبت داشته باشد، این دسته از بازیکنان احتمالا می‌توانند شاهد معرفی بازی جدید این سری، در رویداد E3 2018 باشند.

طبق این گزارش که اولین بار توسط یک سایت مطرح لهستانی به نام graczpospolita منتشر شده است، اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شده که به شکل بالقوه، نشان‌دهنده معرفی رسمی بازی Dying Light 2 توسط تک‌لند است. بر مبنای این گزارش، تک‌لند این بازی را همراه با یک تریلر جدید در زمان نامشخصی در جریان رویداد E3 2018 معرفی خواهد کرد. در این گزارش آمده است که این وب‌سایت از طریق منابع مستقل و داخلی که در تک‌لند داشته متوجه شده که این استودیو در حال کار روی نسخه دوم از بازی Dying Light است و آن‌ها، روی ساخت یک تریلر با کیفیت که قرار است در جریان E3 امسال به نمایش در بیاید کار می‌کنند.

گزارش اخیر این وب‌سایت لهستانی تنها محدود به خبر معرفی و نمایش تریلر جدید از نسخه دوم Dying Light در E3 2018 نبوده و آن‌ها در ادامه، به این نکته اشاره کرده‌اند که تک‌لند، ممکن است حتی خودش را آماده ساخت یک ماد بتل رویال نیز برای این بازی کرده باشد. به استناد این گزارش، با توجه به تجربه موفق ساخت و عرضه بسته‌الحاقی Bad Blood که برای Dying Light منتشر شده بود، این شانس برای تک‌لند و تیم توسعه وجود دارد که ساخت یک ماد بتل رویال جدید برای Dying Light 2 را هم در دستور کار داشته باشند. به هر شکل تک‌لند هنوز و سه سال پس از عرضه بازی اول Dying Light، هنوز درحال پشتیبانی از بازی با عرضه DLC هایی همچون Bad Blood است و احتمالا به همین خاطر آن‌ها خبر عرضه دنباله برای بازی اول را تاکنون فاش نکرده‌اند.

با در نظر گرفتن همه شرایط و این که تک‌لند هنوز به شکل رسمی خبری پیرامون Dying Light 2 به اشتراک نگذاشته است، باید همچنان به این گزارش به چشم شایعه نگاه کرد و منتظر خبرهای بعدی، به خصوص با هرچه نزدیک‌تر شدن به شروع رویداد E3 2018 باشیم. گفتنی است که رویداد سالانه E3، در هر دوره مملو از خبرهای سورپرایزکننده و شوک‌برانگیز بوده و خبرهای رسمی از بازی Dying Light 2، می‌تواند به یکی از خبرهای اینچنینی در E3 امسال تبدیل شود. پیرامون تک‌لند، پیش از این این استودیو لهستانی اعلام کرده بود که در حال حاضر، مشغول کار روی دو بازی AAA هستند و براساس گزارش جدید، حالا می‌توان یکی از این‌بازی‌ها را نسخه دوم بازی Dying Light متصور بود. رویداد E3 2018 قرار است از روز ۲۲ خرداد در لوس آنجلس برگزار و در روز ۲۵ خرداد نیز خاتمه پیدا کند. باید دید که امیدواری طرفداران بازی Dying Light، برای معرفی دنباله جدید این بازی در رویداد E3 جاری محقق خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.