نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 13:00
0 از 5

اطلاعات جدیدی از بخش بتل رویال و زامبی Black Ops 4 لیک شده است

به تازگی اطلاعات جدیدی از ماد بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 توسط یک کانال یوتیوبی لیک شده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ بازی Call of Duty: Black Ops 4 از ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) شاهد برگزاری دوره بتای خصوصی بخش بتل رویال خود، موسوم به ماد Blackout خواهد بود و طبق گزارش قبلی، بازیکنان PS4 زودتر از سایرین قادر به تجربه این ماد هستند. گرچه مدت کوتاهی تا شروع این دوره باقی مانده و طرفداران به زودی پاسخ سوالات زیاد خود را دریافت می‌کنند، ولی اخیرا جزئیات نسبتا زیادی از این ماد بازی لیک شده است.

گزارش جدید، به اطلاعاتی می‌پردازد که اولین بار از طریق یک کانال یوتیوبی به نام The Wew Lads لیک شده و بایستی به عنوان شایعه به آن نگاه شود. در صورتی که این شایعات صحت داشته باشد، این احتمالا اولین جزئیات لیک شده از ماد بتل رویال بازی «کال آو دیوتی: بلک آپس 4» خواهد بود. در این زمینه، فاش شده که در داخل نقشه ماد Blackout، نقشه‌هایی کلاسیک از حالت زامبی (از جمله Verruckt) نیز وجود خواهد داشت. در واقع ظاهرا در داخل این بخش‌هاست که بازیکنان با زامبی‌ها مواجه خواهند شد.

پیرامون نقشه ماد بتل رویال Blackout، گفته شده که احتمالا این زامبی‌ها در نسخه بتا وجود ندارند. همچنین نام دو نقشه عادی بخش چندنفره این سری نیز به عنوان بخش‌هایی از نقشه ماد بتل رویال بازی دیده می‌شود. براساس صحبت‌های این کانال یوتیوبی، ماد بتل رویال می‌تواند شاهد رقابت «۱۰۰ بازیکن» به شکل همزمان باشد. این برخلاف شایعات قبلی است که اشاره می‌کرد نقشه Blackout حداکثر می‌تواند ۶۰ بازیکن را در هر سرور خود جای دهد. به علاوه، نحوه ورود به این نقشه نیز ظاهرا مشابه بازی‌هایی نظیر PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite است و بازیکن با چتر نجات و wingsuit وارد دنیای بازی می‌شود.

پیرامون موارد لیک شده، باز هم باید یادآری شود که این گزارش در دسته گزارش‌های شایعه طبقه‌بندی می‌شود، و تا زمان تایید رسمی Treyarch، نمی‌توان این جزئیات را قطعی دانست. با این حال، می‌توان بخش بزرگی از این اطلاعات را منطقی دانست و تری‌آرک قبلا اشاراتی به وجود حالت زامبی در ماد بتل رویال بازی کرده بود. خوشبختانه، این ماد به زودی شاهد برگزاری دوره بتای خصوصی خواهد بود و طرفداران می‌توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. این دوره، همان‌طور که اشاره شد از روز ۱۹ شهریور و ابتدا برای بازیکنان PS4 برگزار می‌شود.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز قرار است حدود یک ماه پس از این دوره بتا، یعنی در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.