نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 شهریور 1397 - 18:30
0 از 5

شایعه: بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی‌های RTX و Hairworks پشتیبانی خواهد کرد

به تازگی تصویری از بخش تنظمیات گرافیکی بازی Cyberpunk 2077 روی پی‌سی لو رفته است که تاییدی بر پشتیبانی بازی از تکنولوژی‌های RTX و Hairworks شرکت انویدیا است.

 در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که عنوان نقش آفرینی جدید استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) از تکنولوژی Real-time Ray Racing در کنار تکنولوژی Hairworks شرکت انویدیا (NVIDIA) پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات از یک تصویر لو رفته از بازی Cyberpunk 2077 می‌آید که بخش مربوط به تنظیمات گرافیکی بازی را به نمایش می‌گذارد.

در این میان، ما می‌دانیم که استودیو سی‌دی پراجکت رد، دمو به نمایش گذاشته شده از بازی Cyberpunk 2077 را روی یک پی‌سی، دارای کارت گرافیک NVIDIA GTX1080Ti، با وضوح 1080 و نریخ فریم ۳۰ اجرا کرد. نکته‌ای که در این میان ذهن ما را مشغول می‌کند، این است که هنوز نمی‌دانیم کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080Ti می‌تواند از عهده تکنولوژی Real-time Ray Racing (به اختصار RTX) در این عنوان بر بیاد یا خیر؛ مخصوصا که بازی قرار نیست به همین زودی‌ها در دسترس کاربران قرار گیرد. با این وجود اما همچنان جالب است که یکی دیگر از بازی‌های بزرگ بسیار موردانتظار از تکنولوژی جدید RTX پشتیبانی خواهد کرد. از طرفی دیگر و در حالی که ما نمی‌توانیم دیگر تنظمیات را مشاهده کنیم؛ دمو بازی Cyberpunk 2077 به احتمال زیاد با مخلوطی از تنظیمات Ultra و High اجراه شده و تکنولوژی Hairworks نیز روشن بوده است.

Cyberpunk 2077 graphics menu

 در پایان لازم به ذکر است که هر دو شرکت انویدیا و استودیو سی‌دی پراجکت رد هنوز تایید نکرده‌اند که بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی‌های ذکر شده در بالا پشتیبانی خواهد کرد؛ اگرچه، آنچه ما در این تصویر لو رفته مشاهده می‌کنیم، تاییدی بر صحت شایعه است اما چون هنوز چیزی به صورت رسمی معرفی نشده، ما این خبر را فقط به عنوان یک شایعه می‌بینیم.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. شایان به ذکر است که بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما استودیو توسعه دهنده به تازگی عنوان کرده که بازی از ابتدا تا انتها قابل تجربه است اما هنوز تمامی ویژگی‌ها و المان‌های خود را ندارد و باگ‌ها و مشکلات آن در بخش‌های مختلف شناسایی نشده است. شما کاربران برای آشنایی بیشتر از بازی، می‌توانید اولین ویدیو گیم‌پلی رسمی منتشر شده از آن را در این لینک مشاهده نمایید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.