نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 09:30

[X018] بازی Void Bastards معرفی شد

0 از 5

استودیو بلو منچو و جاناتان چی در جریان لایو استریم اینساید ایکس‌باکس در رویداد X018 از بازی جدید خود به نام Void Bastards رونمایی کردند.

شرکت مایکروسافت (Microsoft) و استودیو بلو منچو (Blue Manchu) جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 کشور مکزیک برگزار شد، از بازی شوتر/تیراندازی اول شخص Void Bastards رونمایی کردند. این عنوان که توسط سازندگان بازی‌های System Shock و BioShock ساخته شده، شما را در نقش یکی از بسیاری از زندانیان اسیر شده در Void Ark قرار می‌دهد که خود را سرگردان در یک منطقه بین ستاره‌ای پر از دشمن به نام Sargasso Nebula پیدا می‌کند. Void Bastards که از آن به عنوان یک بازی شوتر/استراتژیکی یاد می‌شود، گیم‌پلی سنتی تیراندازی را با مکانیک‌های روگ مانند ترکیب می‌کند؛ جایی که مرگ یک شخصیت منجر به آغاز داستان شخص دیگر خواهد شد.

بازی Void Bastards که قرار است توسط Humble Bundle برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود، روی گشت و گذار در Sargasso Nebula و نجات یافتن از خطر‌هایی که بیرون از آن فضا جریان دارد، تمرکز دارد. بازیکنان بعد از انتخاب شخصیت، ماجراجویی خود را آغاز کرده و به اکتشاف در ایستگاه‌های فضای متروکه و دنیا‌های پر از بیگانگان خواهند پرداخت. بازیکنان در مسیر ماجراجویی خود همچنین می‌توانند اسلحه‌ها و قابلیت‌های جدیدی برای شخصیت خود بازگشایی کنند که به آن‌‌ها در نجات از خطرات بسیاری که تهدیدشان می‌کند، کمک خواهند کرد. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Void Bastards را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در انتها شایان به ذکر است که شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بازی Void Bastards که در هنگام عرضه برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. پیرامون سرویس گیم پس، مایکروسافت در جریان لایو استریم X018 از شانزده بازی جدید برای این سرویس رونمایی کرد که لیست آن شامل بازی‌های بزرگی چون Hellblade: Senua's Sacrifice و PlayerUnknown's Battlegrounds می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.