نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 09:00

انتشار تریلر داستانی از اولین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey

5 از 5

یوبی‌سافت جزئیات جدید و اولین تریلر داستانی از قسمت اول بسته الحاقی Legacy of the First Blade برای Assassin’s Creed Odyssey را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت در اطلاعیه‌ای جدید، اعلام کرده که قرار است قسمت اول از اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Assassin’s Creed Odyssey، موسوم به «Legacy of the First Blade» در روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر) منتشر شود.

بسته گسترش‌دهنده Legacy of the First Blade، همان‌طور که قبلا هم گزارش شده بود به جای انتشار یکجا، عرضه‌ای اپیزودیک خواهد داشت که اپیزود اول آن در روز ۱۳ آذر منتشر و در ادامه نیز هر شش هفته، یک اپیزود جدید در داخل همین بسته منتشر می‌شود. این DLC در مجموع حاوی سه اپیزود است که آخرین قسمت، در بهار ۲۰۱۹ انتشار می‌یابد. با پایان اولین بسته الحاقی در این فصل، نوبت به عرضه بسته الحاقی دوم یعنی The Fate of Atlantis می‌رسد که آن هم مشابه DLC قبل، به شکل اپیزودی در دسترس قرار می‌گیرد. در هر صورت، این شروع یک مسیر نسبتا طولانی در انتشار بسته الحاقی بزرگ و داستانی بازی Assassin’s Creed Odyssey است، و در شروع کار در روز ۱۳ آذر، اولین قسمت از Legacy of the First Blade با نام «Hunted» در دسترس قرار می‌گیرد. بنا به گزارش یوبی‌سافت، اسامی قسمت‌های دوم و سوم این بسته الحاقی نیز به ترتیب «Shadow Heritage» و «Bloodline» نام دارند. شما در ادامه می‌توانید تریلر داستانی قسمت اول یعنی Hunted را مشاهده کنید.

بسته Legacy of the First Blade که قابل بازی با هر یک از دو شخصیت انتخاب شده آلکسیوس یا کاساندرا است، با محوریت یکی از قاتلان Assassin افسانه‌ای به نام Darius هست، که برای اولین بار اسلحه نمادین این مجموعه بازی یعنی Hidden Blade توسط این شخصیت استفاده شده بود. دوره فعالیت داریوش در بین سال‌های ۴۶۴ تا ۴۳۱ قبل از میلاد بوده و مشهورترین قربانی او نیز «خشایارشا اول»، پادشاه هخامنشیان ایران بوده است. در حالی که این اطلاعات قبلا و در بازی Assassin’s Creed 2 نیز فاش شده بود، با این حال داریوش حالا در همان دوره‌ای زندگی می‌کند، که وقایع بازی Assassin’s Creed Odyssey در سال ۴۳۱ قبل از میلاد، و مواجهه آلکسیوس / کاساندرا با جنگ‌های پلوپونزی در یونان باستان روایت می‌شود.

بازی «اساسینز کرید اودیسه»، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی در بازی‌مگ، به قلم «فردین باقریان» را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.