نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

18 دقیقه گیم‌پلی ویدیو جدید از بازی Ghost of Tsushima پخش شد

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و استودیو ساکر پانچ، طبق وعده قبلی اقدام به نمایش ۱۸ دقیقه گیم‌پلی جدید از Ghost of Tsushima کردند.

بازی جهان‌باز و اکشن ماجراجویی Ghost of Tsushima، به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین امسال در نظر گرفته می‌شود و با توجه به نمایش‌هایی که از زمان رونمایی تاکنون داشته، به تدریج خود را بیش از پیش به عنوان یک تجربه چشم‌نواز، خیره‌کننده و جذاب معرفی می‌کند. این بازی که حدود دو ماه با عرضه فاصله دارد، رفته رفته خبرها و تریلرهای بیشتری هم دریافت می‌کند و اخیرا هم در جدیدترین قسمت برنامه State of Play، سونی و استودیو ساکر پانچ طبق وعده قبلی که داشتند تمرکز برنامه را روی همین بازی گذاشتند. در این ارتباط، ۱۸ دقیقه گیم‌پلی تریلر جدید که از Ghost of Tsushima پخش شد، شامل چند بخش از جمله گردش در دنیای بازی، سیستم مبارزات، سفارشی‌سازی‌ها و ... بود که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که در تریلر نیز دیده می‌شود، وقایع «گوست آو سوشیما» در جزیره‌ای ژاپنی به نام سوشیما جریان دارد که طراحان هنری بازی در خلق این جزیره، یکی از چشم‌نوازترین بازی‌های این نسل را طراحی کردند و محیط‌ها و گرافیک کلی بازی خیره‌کننده است. گیم‌پلی ویدیو جدید، البته به صورت ۱۸ دقیقه گیم‌پلی بدون توقف نیست و سازندگان در چند بخش مختلف اقدام به نمایش ویژگی‌های گیم‌پلی بازی کردند. در این بازی، بازیکن کنترل یک سامورایی به نام «جین» را دراختیار دارد که هم به عنوان یک مبارز سامورایی و هم به عنوان یک قاتل خاموش یا آنچه به آن معروف شده یعنی «شبح»، می‌تواند در دنیای بازی گردش کند. براساس تریلر، گردش در دنیای بازی برای کشف اسرار دنیای آن، به صورت دانامیک و پویا است و بازیکن با کمک ویژگی «باد» می‌تواند به دنبال سرنخ‌های مخفی و غیرمخفی دنیا برود. مبارزات نیز بسته به نوع عمل بازیکن می‌تواند به صورت مبارزات مستقیم در استایل شمشیرزنی سامورایی یا کشتن به روش مخفی‌کاری باشد.

جین همچنین از سیستم سفارشی‌سازی هم برخوردار است و بازیکنان می‌توانند گیرها و لباس‌های مختلف کسب کنند. این آیتم‌ها، بسته به نوع بازی هر بازیکن می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و می‌تواند گیرهای مخصوص مخفی‌کاری، مبارزات مستقیم و ... برای جین تجهیز شود. گردش در محیط بازی شامل جمع‌کردن چوب Bamboo هم می‌شود که از جمله منابع قابل کسب در محیط هستند. مکانیک‌ها و انیمیشن‌های شمشیرزنی سامورایی بسیار زیبا و البته مرگبار کار شدند؛ همین‌طور در زمانی که بازیکن روش مواجهه مخفی‌کاری را دنبال کند، المان‌های مختلفی نظیر پرت کردن حواس دشمنان با سنگ و بمب و ...، کشتن از ارتفا، کشتن چند دشمن نزدیک به صورت زنجیروار و مواردی از این دست وجود دارد، که دنبال کردن این روش‌ها باعث ایجاد حس وحشت در دشمنان اطراف جین می‌شود و حتی روی مبارزه و برخورد آن‌ها تاثیر دارد.

بازی Ghost of Tsushima قرار است در روز 17 جولای (۲۷ تیر) به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.